Inlägg från: Teresiat |Visa alla inlägg
  • Teresiat

Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15

Bäbislängtan skrev 2014-09-18 14:24:23 följande:

Ja, det är jag ;) Vi har flyttat hit igen för 1,5 år sedan, men jag kan inte riktigt slita mig, haha!

Hej på er! Jag går gärna med i facebookgruppen... Vad heter du på Facebook? Hur ser din profilbild ut så jag blir vän med rätt person?  För jag antar att jag måste bli vän för att kunna bli medlem i gruppen..

En liten presentation är väl på sin plats. Sambon och jag är 26 & 29 år, bor på Tavleliden och väntar första barnet i början av mars.. Vi skapå rul om en vecka.. Nu börjar detta med barn bli lite mer verkligt så att gå med i en facebook-grupp känns väl till pass :) 
  • Teresiat
    pyre88 skrev 2014-10-08 22:43:41 följande:
    Oväntat att vi skulle hamna i samma grupp igen!
    Haha! Jag visste inte att du bodde i Umeå också :) Eller så har jag glömt! Tiden har sprungit iväg... 

Hur hittar jag FB-gruppen? :)
  • Teresiat

Jag har lagt till dig som vän Maria. När du accepterat så kan jag lägga in dig i gruppen :)

• Teresiat

Kul! Jag har också bf i mars :) PM mig namn och efternamn så lägger jag till dig på FB och sen i gruppen.

• Teresiat

Jag har skickat en vänförfrågan till dig Vanessa, när du accepterat så kommer jag kunna lägga till dig till gruppen :)

Svar på tråden Väntar barn Umeå vintern/våren 2014/15