• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (eh)

Har nog  inga direkta tankar om det hela mer än att det är en korrekt observation. Fittan sitter ju där den sitter liksom...

• Anonym (eva)
    Anonym (pulla) skrev 2014-05-30 14:47:09 följande:
    Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?
    OT. Hur ska vi kunna nå nollvisionen när det ser ut som det gör på vägarna? :P :D
  • Anonym (Linda)

Ja men så är det bara min man smeker ofta mig när jag kör och det räcker för att få mig superkåt

• Anonym (Erfaren!)

Jag och min kille styrde också en del med att onanera varandra vid bilkörning, till sist slutande det med en krock, så var försiktiga! Det var inte roligt för oss att förklara vad som orsakade olyckan till poliserna hahahaha :) men vi var öppna och tyckte ju att de var fullt normalt, men visst fan blir man superkåt, men då kanske man ska svänga in på någon liten väg istället. Nu var de han som körde som tur var, och jag sög av han, när han kom så krockade vi samtidigt med en annan bil. Hahaha ! Så var försiktiga ;))

• Anonym (Car(l))

Du får vända dig om, ställa dig på knä i sätet med röven framåt och titta bakåt så ska du se att han kan pilla dig ordentligt både i fittan och analen! På så sätt kan du spana efter trafikpoliser också Flört

• In trouble

Stimulera klitoris funkar ju bra :)

• Anonym (Linda)
    Anonym (Erfaren!) skrev 2014-09-04 12:10:19 följande:

Jag och min kille styrde också en del med att onanera varandra vid bilkörning, till sist slutande det med en krock, så var försiktiga! Det var inte roligt för oss att förklara vad som orsakade olyckan till poliserna hahahaha :) men vi var öppna och tyckte ju att de var fullt normalt, men visst fan blir man superkåt, men då kanske man ska svänga in på någon liten väg istället. Nu var de han som körde som tur var, och jag sög av han, när han kom så krockade vi samtidigt med en annan bil. Hahaha ! Så var försiktiga ;))

Haha vad sa polisen om det då ? ja visst kan det vara farligt speciellt när det går fort men men när vi gör det så försvinner sådana tankar är man super kåt så tänker man ju inte logiskt direkt .Brukar pulla mig själv när jag kör med ju fortare jag kör ju kåtare blir jag men visst det kan ju sluta illa om det vill sig.
  • Anonym (K)

Är det bara jag som är tråkig moralkärring och inte vill behöva betala självrisk och få min bil förstörd eller tillochmed dö för att ni är kåta?

Jag blir kåt själv också, men jag riskerar fan inte andra människors liv med det.

Jävla idioter det finns >.<

• Anonym (Linda)
    Anonym (K) skrev 2014-09-04 12:32:32 följande:

Är det bara jag som är tråkig moralkärring och inte vill behöva betala självrisk och få min bil förstörd eller tillochmed dö för att ni är kåta?

Jag blir kåt själv också, men jag riskerar fan inte andra människors liv med det.

Jävla idioter det finns >.<

Nä nog inte bara du det finns många moral kärringar men blir man kåt av en sak så är det ju svårt låta bli det
  • Anonym (K)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 12:35:28 följande:
    Nä nog inte bara du det finns många moral kärringar men blir man kåt av en sak så är det ju svårt låta bli det
    Pja, vem vet - det kanske ger bättre orgasmer att mörda någon medan man kommer. Det vore ju lätt VÄRT det...
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning