Svårt att pulla vid bilkörning
Har nog inga direkta tankar om det hela mer än att det är en korrekt observation. Fittan sitter ju där den sitter liksom...
Har nog inga direkta tankar om det hela mer än att det är en korrekt observation. Fittan sitter ju där den sitter liksom...
Jag och min kille styrde också en del med att onanera varandra vid bilkörning, till sist slutande det med en krock, så var försiktiga! Det var inte roligt för oss att förklara vad som orsakade olyckan till poliserna hahahaha :) men vi var öppna och tyckte ju att de var fullt normalt, men visst fan blir man superkåt, men då kanske man ska svänga in på någon liten väg istället. Nu var de han som körde som tur var, och jag sög av han, när han kom så krockade vi samtidigt med en annan bil. Hahaha ! Så var försiktiga ;))
Men allvarligt, ni som skriver om detta och skrattar åt det, fattar ni inte vilken risk ni utsätter andra för pga er kåthet?
Osmakligt, jag är faktiskt lite chockad att ni inte ser mer allvarligt på det?
Sen är det ju riskerna som jag och min kille tänder på behöver ju inte åka tillsammans i heller jag tar min bil och han sin så kör vi ut och kappkör funkar som ett förspel haha sen när någon av oss stannar så har vi sex just där då brukar vi ju vara uppkåtade och med en hel del adrealin i kroppen