• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • BonnieandClyde
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 10:44:08 följande:
    Haha hinner inte ens stanna där du bor
    Någon gång får du soppatorsk, jag kör efter dig,haha
    kram
  • Anonym
    Anonym (verkligheten) skrev 2014-09-05 10:46:05 följande:
    Jag är hellre en nolla, än en idiot som du. Önskar att någon du har när eller kär omkommer i en trafikolycka orsakad av en ansvarslös bilist. Då får vi se hur länge du sitter och ler.
    Tror inte att du tillhör de 10% som kör bra,
  • Anonym (Linda)
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 10:52:51 följande:
    Någon gång får du soppatorsk, jag kör efter dig,haha
    kram
    Haha ja du får köra efter i så fall älskar kappkörning frågan är om du kan hinna med
  • Vitrysk hockeyhjälte

Borde inte den här "Linda" använda ett mansnamn när "hon" postar här? Nu känns det lite som falsk varudeklaration.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Linda)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-05 10:59:30 följande:

Borde inte den här "Linda" använda ett mansnamn när "hon" postar här? Nu känns det lite som falsk varudeklaration.

Jag är nog så mycket tjej man kan vara men du får ju tro vad du vill
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 11:22:34 följande:
    Haha  nu är jag illa på det  så vågad bild vågar jag inte lägga upp men min bakdel kan du ju få se och mitt snabba åk fast 280 gör den ju inte

Mycket sexit bruden gillar tjejer som har en tung gasfot hihi! Har du en turbo under huven?
  • BonnieandClyde
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 11:22:34 följande:
    Haha  nu är jag illa på det  så vågad bild vågar jag inte lägga upp men min bakdel kan du ju få se och mitt snabba åk fast 280 gör den ju inte
    Riktigt snygg och sexig, jag kanske tar dig bakifrån.
    KramSkrattande
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 11:31:19 följande:

Mycket sexit bruden gillar tjejer som har en tung gasfot hihi! Har du en turbo under huven?
    Thanks ja där är turbo under huven en T5 250 hk grymt skön och snabb älskar att köra fort med den
  • mona83

Bättre att ni koncentrerar er på att köra bil så ni inte orsakar en bilolycka.
    Skulle inte vilja möta er ute på vägen. 

L.O.V.E
  • Anonym
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 12:35:28 följande:
    Nä nog inte bara du det finns många moral kärringar men blir man kåt av en sak så är det ju svårt låta bli det
    Det är hur lätt som helst att låta bli det när man kör bil. Finns mkt att hålla koll på när man framför ett fordon, fotgångare som tex bara kliver ut i vägen. 
    Om man har såna problem att man inte kan hejda sig kanske man borde söka hjälp för det innan man orsakar en olycka. 
    Jag själv skulle absolut inte kunna framföra ett fordon på ett säkert vis om jag höll på och pillade på mig själv eller partner när jag kör bil. 
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning