• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (Linda)
    Anonym skrev 2014-09-05 11:58:36 följande:
    Jag jag framför mig bil och håller koll på idioter i trafiken för att slippa vara med i trafikolycka, det var 2 saker. Dessa två saker som dom flesta i trafiken borde syssla med. 
    Jag är utbildad yrkeschaufför och vill inte förlora mitt bece körtkort och dessutom vill jag inte krocka med en idiot och riskera mitt ofödda barn bara för att vissa inte kan bete sig i trafiken. 

Jag tycker också om att köra fort, men jag blir fasen inte kåt av det.
    Haft en lekbil i mina yngre dagar, men inte fan blev jag kåt av att jag kunde burna bättre än killarna i sina 740. 

Är ju bara en dålig ursäkt att skylla på kåthet för att få utsätta andra för fara. 

Ja du blir inte kåt av att köra fort men det betyder ju inte att alla andra inte blir det
    jag blir det i alla fall och inget jag skäms över.
  • Anonym
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 12:02:39 följande:
    Jag kan förstå att ni som alldrig har kört över 110km/h känner er osäkra på er körning men jag tror nog att Linda vet va hon gör å klarar av det hon är van vid det. Jag hade hellre åkt med Linda än någon annan bilist för två saker dels är hon jätte snygg och sexig och jag hade litat på henne för hon är van att köra så.
    Ursäkta? Du känner ju inte mig ett skvatt så vet ju inte hur fort jag har kört eller hur? Jag har kört en bra bit över 110 km/h men det var på den tiden jag var ung och dum. Idag fattar jag mer och är rädd om mitt kort, det kostade liksom en hel del från början. Har liksom fler bokstäver på mitt kort än bara moppekort. 
  • Mattias39
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 12:04:30 följande:

Ja du blir inte kåt av att köra fort men det betyder ju inte att alla andra inte blir det
    Så ju snabbare desto kåtare? Och desto mer pullande?
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 11:59:24 följande:
    haha japp varit av med kortet 1 gång fast det är ju tur ändå inte varit fler gånger har haft tur och blivit varnad innan en del gånger

Hihi förstog nästan det! Har du gjort nåt speciellt när du klarat dig med varning? Har en tjej kompis som är lika galen i fart som dig, och hon har klarat sig från fortkörnings böter några gånger! Har allt frågat henne hur o då bara hon flinar o ler hihi!
  • Anonym (Linda)
    Jag kan förstå att ni som alldrig har kört över 110km/h känner er osäkra på er körning men jag tror nog att Linda vet va hon gör å klarar av det hon är van vid det. Jag hade hellre åkt med Linda än någon annan bilist för två saker dels är hon jätte snygg och sexig och jag hade litat på henne för hon är van att köra så.
    Tack du vet vad du pratar om man blir ju helt klart van vid att köra på ett visst sätt
    Dem som aldrig kör fort blir ju väldigt osäkra medan man är van vid att köra fort så blir man ju så klart bättre på det
  • Anonym

Ja men då får du fasen stanna och ta hand om det och inte när du kör bil. Inser du vad du kan orsaka?
  • Anonym

Ja men då får du fasen stanna och ta hand om det och inte när du kör bil. Inser du vad du kan orsaka?
  • Anonym

Hoppas den här tråden blir flyttad till sandlådan där den hör hemma. 

• Vitrysk hockeyhjälte
    Du hade säkert inte fått ligga i alla fall.
    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym

Jag måste bara fråga, vart befinner ni er i Sverige så jag vet om jag ska våga mig ut och köra dom 30 mil jag har framför mig senare idag. Vill undvika er så gott jag kan. 

Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning