• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (Linda)
    Anonym skrev 2014-09-05 11:58:36 följande:
    Jag jag framför mig bil och håller koll på idioter i trafiken för att slippa vara med i trafikolycka, det var 2 saker. Dessa två saker som dom flesta i trafiken borde syssla med. 
    Jag är utbildad yrkeschaufför och vill inte förlora mitt bece körtkort och dessutom vill jag inte krocka med en idiot och riskera mitt ofödda barn bara för att vissa inte kan bete sig i trafiken. 

Jag tycker också om att köra fort, men jag blir fasen inte kåt av det.
    Haft en lekbil i mina yngre dagar, men inte fan blev jag kåt av att jag kunde burna bättre än killarna i sina 740. 

Är ju bara en dålig ursäkt att skylla på kåthet för att få utsätta andra för fara. 

Ja du blir inte kåt av att köra fort men det betyder ju inte att alla andra inte blir det
    jag blir det i alla fall och inget jag skäms över.
  • Anonym
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 12:02:39 följande:
    Jag kan förstå att ni som alldrig har kört över 110km/h känner er osäkra på er körning men jag tror nog att Linda vet va hon gör å klarar av det hon är van vid det. Jag hade hellre åkt med Linda än någon annan bilist för två saker dels är hon jätte snygg och sexig och jag hade litat på henne för hon är van att köra så.