• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (Linda)
    Mattias39 skrev 2014-09-05 12:07:17 följande:
    Så ju snabbare desto kåtare? Och desto mer pullande?
    japp hihi
  • BonnieandClyde
    Anonym skrev 2014-09-05 11:59:58 följande:
    Tja det brukar gå folk på E20, även cykla folk där. Har sett det flera gånger. Så det vet du ju faktiskt inte
    Dör dom mer om dom går rakt ut i trafiken om bilen kör i 200 än 70 , knappast,

• Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:07:25 följande:

Hihi förstog nästan det! Har du gjort nåt speciellt när du klarat dig med varning? Har en tjej kompis som är lika galen i fart som dig, och hon har klarat sig från fortkörnings böter några gånger! Har allt frågat henne hur o då bara hon flinar o ler hihi!
    Alltså jag klarade mig inte dem tog körkortet .Haha jaså vad kul det finns fler tjejer som gillar gasa
  • Anonym
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 12:10:42 följande:
    Dör dom mer om dom går rakt ut i trafiken om bilen kör i 200 än 70 , knappast,
    Det var ju inte det som handlade om riktigt. Det handlade om att Linda inte körde så inne i stan. Då påpekade jag att det kan gå ut folk på dom minst konstiga ställen där man inte förväntar sig det. Var det svårt att förstå eller? 
  • Mattias39
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 12:10:39 följande:
    japp hihi
    Inte så trafiksäkert...men gillar tanken...
  • BonnieandClyde
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-05 12:09:25 följande:
    Du hade säkert inte fått ligga i alla fall.
    Jag har en fru å hon är väldigt nöjd med mig i sängen och min bilkörning med
    MVH Bonnieandcyde
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 12:13:58 följande:
    Alltså jag klarade mig inte dem tog körkortet .Haha jaså vad kul det finns fler tjejer som gillar gasa

Ja förstog att du blev av med kortet! Tänkte mest när du blivit varnad, om du gjort nåt speciellt då? Japp är så kul med gas glada tjejer! Kört på bana nån gång då?
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:24:03 följande:

Ja förstog att du blev av med kortet! Tänkte mest när du blivit varnad, om du gjort nåt speciellt då? Japp är så kul med gas glada tjejer! Kört på bana nån gång då?
    Nä jag menade varnad av andra bilister så jag har hunnit sakta in. Nä bana har jag inte kört på
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 12:27:12 följande:
    Nä jag menade varnad av andra bilister så jag har hunnit sakta in. Nä bana har jag inte kört på

Okej jädra tur att det finns snälla med trafikanter! Ja åkte på 1500 härom dagen 116 på 110 är rätt surt! Det måste du testa tjejen, skit sköj! Har du provkört nån ännu vassare bil än volvon?
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:34:00 följande:

Okej jädra tur att det finns snälla med trafikanter! Ja åkte på 1500 härom dagen 116 på 110 är rätt surt! Det måste du testa tjejen, skit sköj! Har du provkört nån ännu vassare bil än volvon?

Men usch vad surt för ynkliga 6 km över . Ja tur det finns snälla där ute var riktigt nära i lördags då hade det gått åt helsike med kortet om inte en snäll själ blinkat som tusan.

Nä s60n är det snabbaste bilen jag kört hade en v40 innan 160 hk men när jag bytade till denna woaa vilken skillnad
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning