• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-05 23:21:14 följande:

Men Linda.Å'r det du själv som pullar dig eller det är din kille som pullar dig när du kör?

Både och är han med gör han det ibland annars gör jag det själv oftast
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-06 22:15:09 följande:
    Både och är han med gör han det ibland annars gör jag det själv oftast

Du är inte bara en gas glad tjej! Tjejen är ju inte lite busig! Pullar du dig tills du kommer?
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 22:40:47 följande:

Du är inte bara en gas glad tjej! Tjejen är ju inte lite busig! Pullar du dig tills du kommer?

Ja oftast så gör jag det
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-06 22:59:36 följande:
    Ja oftast så gör jag det

Vad driver dig till detta? Är det kicken?
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 23:22:31 följande:

Vad driver dig till detta? Är det kicken?
    Ja kicken och spänningen blir kåt av att köra fort sen hjälper jag till med att pulla mig blir kåtare ju fortare jag kör
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-06 23:26:06 följande:
    Ja kicken och spänningen blir kåt av att köra fort sen hjälper jag till med att pulla mig blir kåtare ju fortare jag kör

Härligt inget mera galet och förbjudet som tänder tjejen?
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 23:32:24 följande:

Härligt inget mera galet och förbjudet som tänder tjejen?
    Haha nä tyvärr
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-06 23:36:44 följande:
    Haha nä tyvärr

Detta är ju tillräkligt galet! Ha det gött nu fart dåre hihi! Ska hålla utkik efter en vit S60 med en snygg brud i! Så kanske vi kan köra i kapp nån gång.. Kram!
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 23:44:55 följande:

Detta är ju tillräkligt galet! Ha det gött nu fart dåre hihi! Ska hålla utkik efter en vit S60 med en snygg brud i! Så kanske vi kan köra i kapp nån gång.. Kram!
    Beror ju var i landet du bor haha är inte så galen idag var högsta farten bara 180 km/h
  • carlf
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-06 23:49:42 följande:
    Beror ju var i landet du bor haha är inte så galen idag var högsta farten bara 180 km/h
    Du är skåning va? 
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning