• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 08:11:02 följande:
    Du är skåning va? 
    Varför undrar du det ?
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-06 23:49:42 följande:
    Beror ju var i landet du bor haha är inte så galen idag var högsta farten bara 180 km/h

Bor i skaraborg! 220 som snabbast i går hihi!
  • Anton Chigurh
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 09:30:11 följande:
    Haha du fattar ju inte gränsen är ju när man kommer . Visst oralsex kan ju vara farligare och man får välja sina ställen . Men vanlig onani är ju inte så farligt men sjukt härligt fastt visst en gång kom jag

när jag höll 200 km/h det var ju lite läskigt ändå hade liksom ingen kraft i benet för att bromsa

men det ordnade sig hihi
    Du kör i 200 knyck, onanerar...det går för dig...och just i det underbara ögonblicket, när orgasmen väller in, så skulle du inte fixa att bromsa bilen, samt, en gravt rattfull förare har förmodligen bättre uppsikt framåt än vad du har i det ögonblicket när ditt underliv krampar i dom skönaste av sammandragningar.

Tycker du att du framstår som en någotsånär normalbegåvad person, Linda !!!

Jag vet vad jag tycker.... 

Ha en fortsatt skön eftermiddag.

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Går det ens att ta den här tråden seriöst? Är det här vad man möter när man sitter med det ädlaste man har i sitt liv i trafiken...? Ja när jag vistas i trafiken med mina ungar.

Kan ju alltid hoppas att karma tar er innan ni tar någon oskyldig som är mitt uppe i livet med barn eller än värre att ni tar ett liv som precis börjat sin karriär som människa.

Är det så att ni bara trissar så ser jag inte humorn i det hela, nej inte alls...

• Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-07 13:03:28 följande:

Bor i skaraborg! 220 som snabbast i går hihi!
    Haha ja då var 180 inte så mycket ju
  • Anonym (Linda)
    Anton Chigurh skrev 2014-09-07 13:26:37 följande:
    Du kör i 200 knyck, onanerar...det går för dig...och just i det underbara ögonblicket, när orgasmen väller in, så skulle du inte fixa att bromsa bilen, samt, en gravt rattfull förare har förmodligen bättre uppsikt framåt än vad du har i det ögonblicket när ditt underliv krampar i dom skönaste av sammandragningar.

Tycker du att du framstår som en någotsånär normalbegåvad person, Linda !!!

Jag vet vad jag tycker.... 

Ha en fortsatt skön eftermiddag.

Kram //Anton

Du får tycka vad du vill om mig men gämför inte detta med att köra rattfull
  • Anonym (Linda)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-07 13:42:49 följande:

Går det ens att ta den här tråden seriöst? Är det här vad man möter när man sitter med det ädlaste man har i sitt liv i trafiken...? Ja när jag vistas i trafiken med mina ungar.

Kan ju alltid hoppas att karma tar er innan ni tar någon oskyldig som är mitt uppe i livet med barn eller än värre att ni tar ett liv som precis börjat sin karriär som människa.

Är det så att ni bara trissar så ser jag inte humorn i det hela, nej inte alls...

Nä jag trissar i alla fall inte detta är fullt allvar och jag gillar det jag gör och det var kul träffa andra som med gillar detta . Ni som inte förstår behöver ju inte läsa här.
  • Liten ekorre
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:28:22 följande:
    Nä jag trissar i alla fall inte detta är fullt allvar och jag gillar det jag gör och det var kul träffa andra som med gillar detta . Ni som inte förstår behöver ju inte läsa här.
    Kommer du tycka att det är lika kul när du orsakar en dödsolycka genom din oförsiktighet?
  • Anonym (Linda)
    Liten ekorre skrev 2014-09-07 15:37:24 följande:
    Kommer du tycka att det är lika kul när du orsakar en dödsolycka genom din oförsiktighet?
    Det vill jag så klart inte men man går ju inte och tänker i dem banorna man måste leva i nuet .
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:28:22 följande:

På tal om att förstå. Du verkar inte förstå att du utsätter andra för livsfara när du kör omkring i 200 och onanerar samtidigt.

Vill du inte förstå, eller är du så korkad att du verkligen inte förstår?
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning