• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym skrev 2014-09-05 10:56:22 följande:

Tror inte att du tillhör de 10% som kör bra,

Oj vilket intelligent inlägg. Klurade du länge på det?

Överansträng inte hjärnan. Du måste försöka hushålla med det lilla som finns.
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 12:39:36 följande:
    Men usch vad surt för ynkliga 6 km över . Ja tur det finns snälla där ute var riktigt nära i lördags då hade det gått åt helsike med kortet om inte en snäll själ blinkat som tusan. Nä s60n är det snabbaste bilen jag kört hade en v40 innan 160 hk men när jag bytade till denna woaa vilken skillnad

Jupp tyckte jag med! Men dom var sura o griniga som tusan. Du kanske hade klarat dig hihi! Ja man måste ha tur nån gång! Okej du får åka runt på lite bilfirmor och provköra tycker jag! Hade en C70 T 5 tidigare så ja vet vad gött dom går!!!
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 12:48:37 följande:

Jupp tyckte jag med! Men dom var sura o griniga som tusan. Du kanske hade klarat dig hihi! Ja man måste ha tur nån gång! Okej du får åka runt på lite bilfirmor och provköra tycker jag! Hade en C70 T 5 tidigare så ja vet vad gött dom går!!!
    Fy faan griniga för 6 km jo så lite över hade jag nog sluppit undan hihi
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 12:51:52 följande:
    Fy faan griniga för 6 km jo så lite över hade jag nog sluppit undan hihi

Jupp tror ja med att du hade hihi! Sen gör ju inte min bil så dom blir nöjdare direkt. Kom ju ifrån ämnet med tråden ! Men det var mycket trevligt att diskutera med dig! Gas glada bruden !!!
  • Anonym (Blä)

Olof o Linda get a room? Inget vill läsa ert privata dravel

• olof1
    Anonym (Blä) skrev 2014-09-05 13:07:24 följande:
    Olof o Linda get a room? Inget vill läsa ert privata dravel

• eslah

Att trådstartaren inte har något emot att dö i en bilkrasch med avkapade fingrar i musen är en sak, men resten av oss vill gärna slippa dessa icke respektfulla bilförare ute på vägarna. Fattar inte varför folk är så galna i att vara bäst på att vara värst hela tiden.

• Zoja
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 09:30:11 följande:
    Haha du fattar ju inte gränsen är ju när man kommer . Visst oralsex kan ju vara farligare och man får välja sina ställen . Men vanlig onani är ju inte så farligt men sjukt härligt fastt visst en gång kom jag när jag höll 200 km/h det var ju lite läskigt ändå hade liksom ingen kraft i benet för att bromsa men det ordnade sig hihi
    ...

Det är sorgligt att se att det finns människor som är så dumma och ignoranta som du. Jag hoppas att vi aldrig möts i trafiken.
  • Anonym (Linda)
    Zoja skrev 2014-09-05 18:19:54 följande:
    ...

Det är sorgligt att se att det finns människor som är så dumma och ignoranta som du. Jag hoppas att vi aldrig möts i trafiken.
    Du får ju tycka som du vill
  • carlf

Men Linda.Å'r det du själv som pullar dig eller det är din kille som pullar dig när du kör?

Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning