• Zoja

Svårt att pulla vid bilkörning

Anonym (Erfaren!) skrev 2014-09-04 12:10:19 följande:

Jag och min kille styrde också en del med att onanera varandra vid bilkörning, till sist slutande det med en krock, så var försiktiga! Det var inte roligt för oss att förklara vad som orsakade olyckan till poliserna hahahaha :) men vi var öppna och tyckte ju att de var fullt normalt, men visst fan blir man superkåt, men då kanske man ska svänga in på någon liten väg istället. Nu var de han som körde som tur var, och jag sög av han, när han kom så krockade vi samtidigt med en annan bil. Hahaha ! Så var försiktiga ;))

"Hahaha"... Att du ens kan sitta där och skratta åt något sådant. Du och din pojkvän är en livsfara för andra människor när ni har oralsex samtidigt som ni kör.

Fy fan för människor som ni som tror att ett sådant beteende är helt okej.
  • Zoja
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 16:07:56 följande:
    Det kan vara farligt ja när man är 2 då är ju inte kontrollen 100%  men när jag pullar mig själv när jag kör är ju inte värre än dem som pratar i telefon
    Så för att det finns de som pratar i mobilen när de kör är det okej att du onanerar när du kör? Betyder det att det är okej att råna en bank eftersom det finns människor som rånar mackar?

Man ska varken prata i telefon eller onanera när man kör bil, punkt jävla slut. 

Jag blir så ruskigt arg när jag läser sådan här idioti.
  • Zoja
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 21:50:43 följande:
    Det är så mycket man ska och det är farligt att leva men nu gillar jag och min kille det här . Finns inget bättre njutningsmedel
    Du får leva hur fan du vill, så länge du inte medvetet utsätter andra människor för en sådan stor fara som du gör när du onanerar/har oralsex i bilen.
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 07:26:23 följande:

Ja det kan vara farligt suck men kåthet sätter inga gränser
    Då får man själv sätta gränsen.
  • Zoja
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 09:30:11 följande:
    Haha du fattar ju inte gränsen är ju när man kommer . Visst oralsex kan ju vara farligare och man får välja sina ställen . Men vanlig onani är ju inte så farligt men sjukt härligt fastt visst en gång kom jag när jag höll 200 km/h det var ju lite läskigt ändå hade liksom ingen kraft i benet för att bromsa men det ordnade sig hihi
    ...

Det är sorgligt att se att det finns människor som är så dumma och ignoranta som du. Jag hoppas att vi aldrig möts i trafiken.
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning