• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Anonym (Linda)
    Anonym (verkligheten) skrev 2014-09-07 15:45:11 följande:
    På tal om att förstå. Du verkar inte förstå att du utsätter andra för livsfara när du kör omkring i 200 och onanerar samtidigt.

Vill du inte förstå, eller är du så korkad att du verkligen inte förstår?
    Klart jag förstår att det kan vara farligt det är ju det som gör det upphetsande
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:55:35 följande:

Klart jag förstår att det kan vara farligt det är ju det som gör det upphetsande

Vi andra får helt enkelt finna oss i att riskera att dö för din sexuella njutning.

Det finns faktiskt en diagnos för personer som upplever sexuell njutning i att döda eller utsätta andra människor för livsfara. Du kanske ska gå och tala med en psykolog om din mentala hälsa.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (verkligheten) skrev 2014-09-07 16:08:27 följande:
    Vi andra får helt enkelt finna oss i att riskera att dö för din sexuella njutning.

Det finns faktiskt en diagnos för personer som upplever sexuell njutning i att döda eller utsätta andra människor för livsfara. Du kanske ska gå och tala med en psykolog om din mentala hälsa.
    Men hallå nu är du helt fel ut jag finner ingen sexuell njutning av att döda eller utsätta andra för fara .Jag tänder på att köra fort och finner njutning i  det och är inte ensam om detta . Är absolut inget fel på min mentala hälsa då bör ju alla som tjusas av fart gå hos en psykolog
    .
  • Anonym (hm)

Skaffa en strap on vibrator och kör vidare... Men ärligt talat låter det inte som ett genidrag att hålla på med detta när man kör bil, livsfarlig förare med minimal koll.

• Anonym (Linda)

Ute  i natt motorväg inga bilar så inte många mer än mig själv som råkar illa ut vilket är liten risk det med när det är motorväg
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 16:14:22 följande:

Men hallå nu är du helt fel ut jag finner ingen sexuell njutning av att döda eller utsätta andra för fara .Jag tänder på att köra fort och finner njutning i  det och är inte ensam om detta . Är absolut inget fel på min mentala hälsa då bör ju alla som tjusas av fart gå hos en psykolog .

Nä du verkar fullt normal. Alla blir vi väl SÅ kåta av att köra fort, att vi inte kan låta bli att onanera undertiden.

Och grabbarna som körde F1 i eftermiddags åkte antagligen runt med världens stånd i nästan två timmar.
  • olof1
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:19:13 följande:
    Haha ja då var 180 inte så mycket ju

Hihi det tog ju sig på din nya bild såg ja! Gött tjejen! Bor du neråt eller uppåt?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:28:22 följande:

Nä jag trissar i alla fall inte detta är fullt allvar och jag gillar det jag gör och det var kul träffa andra som med gillar detta . Ni som inte förstår behöver ju inte läsa här.

Det handlar inte om att jag inte tål att läsa eller förstår utan att det är att du inte begriper bättre! Allt handlar om sundt bondförnuft vilket en vuxen människa som har fått ett körkort bör ha! Väx upp och handla som en...

Men av texten du skriver så finns väldigt lite hopp för att du ska begripa något av det ovanstående.
  • carlf
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 10:28:07 följande:
    Varför undrar du det ?
    Tror jag har sätt dig;) vill minnas det var ner mot Ystad tror E65 an
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 20:03:45 följande:
    Tror jag har sätt dig;) vill minnas det var ner mot Ystad tror E65 an

Det kan nog stämma bra det när var det ?
  • carlf
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 20:36:36 följande:

Det kan nog stämma bra det när var det ?
    oj, det vet jag inte riktigt. men det var efter semestern vill jag minnas. 
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 20:56:19 följande:
    oj, det vet jag inte riktigt. men det var efter semestern vill jag minnas. 
    Oki haha där ser man ja E65 kör jag ganska ofta
  • carlf
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 20:59:01 följande:
    Oki haha där ser man ja E65 kör jag ganska ofta
    Du får kanske vara lite diskretare;)
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 21:08:18 följande:
    Du får kanske vara lite diskretare;)

Vad menar du nu
  • carlf
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 21:13:00 följande:

Vad menar du nu
    Alla som har lite högre bil ser ganska lätt;)
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 21:18:09 följande:
    Alla som har lite högre bil ser ganska lätt;)
    haha så du han se det då körde jag inte så fort då den gången då
  • Västman

En kvinna jag dejtade för några år sög av mig ett antal gånger när vi var ute och åkte bil, det gick lättast när vi var på landsväg eller liknande.

Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning