• Anonym (pulla)

Svårt att pulla vid bilkörning

Min man och jag vänslas ofta när vi åker bil tillsammans på helgerna. Han brukar dra upp min kjol och tafsa på benen när han kör och jag suger på hans örsnibb. En sak jag tänkte på är att det är ganska svårt att nå in och pulla en kvinna som kör bil. Det är lättare att nå snoppen på en man än att pulla en kvinna. För man sitter ju på fittan.

Vad har ni för tankar om detta?

• Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning
  • Zoja
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 21:50:43 följande:
    Det är så mycket man ska och det är farligt att leva men nu gillar jag och min kille det här . Finns inget bättre njutningsmedel
    Du får leva hur fan du vill, så länge du inte medvetet utsätter andra människor för en sådan stor fara som du gör när du onanerar/har oralsex i bilen.
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 07:26:23 följande:

Ja det kan vara farligt suck men kåthet sätter inga gränser
    Då får man själv sätta gränsen.
  • Anonym (Linda)
    Zoja skrev 2014-09-05 09:02:47 följande:
    Du får leva hur fan du vill, så länge du inte medvetet utsätter andra människor för en sådan stor fara som du gör när du onanerar/har oralsex i bilen.

Då får man själv sätta gränsen.
    Haha du fattar ju inte gränsen är ju när man kommer . Visst oralsex kan ju vara farligare och man får välja sina ställen . Men vanlig onani är ju inte så farligt men sjukt härligt fastt visst en gång kom jag när jag höll 200 km/h det var ju lite läskigt ändå hade liksom ingen kraft i benet för att bromsa men det ordnade sig hihi
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 21:50:43 följande:

Det är så mycket man ska och det är farligt att leva men nu gillar jag och min kille det här . Finns inget bättre njutningsmedel

Tyvärr är det meningslöst att argumentera mot människor som du, som har så låg intelligens att du tycker det är din rättighet att utsätta dina helt oskyldig medmänniskor för livsfara för att du ska få sexuell njutning.

Det är skrämmande vilka dårar som går lösa i vårt samhälle.
  • Anonym (Eva)

Jag bara älskar den här diskutionen.

Riktigt kul att se an massa nollor låta sig provoceras och gå o taket.

Misstänker att det faktist var syftet från trådstartaren. Det är ju inte första gången just den här frågan är uppe.

Bara läser och ler.

• Anonym (?)
    Anonym (Eva) skrev 2014-09-05 10:03:51 följande:

Misstänker att det faktist var syftet från trådstartaren. Det är ju inte första gången just den här frågan är uppe.

Bara läser och ler.

Varför tycker du att de som svarat är nollor?
  • BonnieandClyde

Redig tös, jag tror inte att du är farligare än någon annan trafikant,
    kram på dig
  • Anonym (Linda)
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 10:21:01 följande:
    Redig tös, jag tror inte att du är farligare än någon annan trafikant,
    kram på dig

Thanks eller hur sen får man ju välja sina ställen som här gillar denna rakan skarpt hihi
  • BonnieandClyde
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 10:31:29 följande:

Thanks eller hur sen får man ju välja sina ställen som här gillar denna rakan skarpt hihi
    Med den farten så hoppas jag att du snart är hemma hos mig så kan jag slicka dig!
  • Anonym (Linda)
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 10:40:47 följande:
    Med den farten så hoppas jag att du snart är hemma hos mig så kan jag slicka dig!
    Haha hinner inte ens stanna där du bor
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Eva) skrev 2014-09-05 10:03:51 följande:

Bara läser och ler.

Jag är hellre en nolla, än en idiot som du. Önskar att någon du har när eller kär omkommer i en trafikolycka orsakad av en ansvarslös bilist. Då får vi se hur länge du sitter och ler.
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning