Anonym (Erfaren!) skrev 2014-09-04 15:52:51 följande:
Här har vi funnit någon som inte prövat på så mycket! Jo min kille blev anmäld för vårdslöshet i trafiken. Men han arbetar som lastbilschaufför och behöver Darför sitt körkort. Så hans arbetsgivare betalade för en redigt bra advokat och kökkorter drogs in under rättegångstvisten. Så detta är 100 % sanning. Men vi hade tur, speciellt min kille . Där emot dryga böter!
Tror inte på ett ord av det du skriver.
"Körkortet indraget under rättegångstvisten" Vad är en rättegångstvist?
"Arbetsgivaren betalade för en redigt bra advokat" Jobbar han för sin farsa? Ingen normalt funtad arbetsgivare skulle lägga pengar på att hjälpa en högst olämpligt lastbilschaufför. Det är bara att stampa vid närmsta buske så hoppar det ut ett gäng nya chaufförer som kan börja köra imorgon. Och vilken jävla idiot till yrkeschaufför. Totalt likgiltig inför medtrafikanterna liv.
Min man jobbar inom räddningstjänsten och en kollega till honom berättade för ett tag sedan om en trafikolycka där de misstänkte just att en avsugning var anledningen till olyckan. Misstankarna byggde på placeringen av de döda kropparna som de fick klippa loss från bilvraket samt att bilföraren hade nerdragna byxor. Dessbättre frontalkrockade de med en lastbil och chauffören klarade sig utan fysiska skador, så ingen annan än de själva behövde sätta livet till för deras livsfarliga sexlekar.