Inlägg från: Anonym (verkligheten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (verkligheten)

Svårt att pulla vid bilkörning

Anonym (Erfaren!) skrev 2014-09-04 15:52:51 följande:

Här har vi funnit någon som inte prövat på så mycket! Jo min kille blev anmäld för vårdslöshet i trafiken. Men han arbetar som lastbilschaufför och behöver Darför sitt körkort. Så hans arbetsgivare betalade för en redigt bra advokat och kökkorter drogs in under rättegångstvisten. Så detta är 100 % sanning. Men vi hade tur, speciellt min kille . Där emot dryga böter!

Tror inte på ett ord av det du skriver.

"Körkortet indraget under rättegångstvisten" Vad är en rättegångstvist?

"Arbetsgivaren betalade för en redigt bra advokat" Jobbar han för sin farsa? Ingen normalt funtad arbetsgivare skulle lägga pengar på att hjälpa en högst olämpligt lastbilschaufför. Det är bara att stampa vid närmsta buske så hoppar det ut ett gäng nya chaufförer som kan börja köra imorgon. Och vilken jävla idiot till yrkeschaufför. Totalt likgiltig inför medtrafikanterna liv.

Min man jobbar inom räddningstjänsten och en kollega till honom berättade för ett tag sedan om en trafikolycka där de misstänkte just att en avsugning var anledningen till olyckan. Misstankarna byggde på placeringen av de döda kropparna som de fick klippa loss från bilvraket samt att bilföraren hade nerdragna byxor. Dessbättre frontalkrockade de med en lastbil och chauffören klarade sig utan fysiska skador, så ingen annan än de själva behövde sätta livet till för deras livsfarliga sexlekar.
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-04 21:50:43 följande:

Det är så mycket man ska och det är farligt att leva men nu gillar jag och min kille det här . Finns inget bättre njutningsmedel

Tyvärr är det meningslöst att argumentera mot människor som du, som har så låg intelligens att du tycker det är din rättighet att utsätta dina helt oskyldig medmänniskor för livsfara för att du ska få sexuell njutning.

Det är skrämmande vilka dårar som går lösa i vårt samhälle.
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Eva) skrev 2014-09-05 10:03:51 följande:

Jag bara älskar den här diskutionen.

Riktigt kul att se an massa nollor låta sig provoceras och gå o taket.

Misstänker att det faktist var syftet från trådstartaren. Det är ju inte första gången just den här frågan är uppe.

Bara läser och ler.

Jag är hellre en nolla, än en idiot som du. Önskar att någon du har när eller kär omkommer i en trafikolycka orsakad av en ansvarslös bilist. Då får vi se hur länge du sitter och ler.
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym skrev 2014-09-05 10:56:22 följande:

Tror inte att du tillhör de 10% som kör bra,

Oj vilket intelligent inlägg. Klurade du länge på det?

Överansträng inte hjärnan. Du måste försöka hushålla med det lilla som finns.
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:28:22 följande:

Nä jag trissar i alla fall inte detta är fullt allvar och jag gillar det jag gör och det var kul träffa andra som med gillar detta . Ni som inte förstår behöver ju inte läsa här.

På tal om att förstå. Du verkar inte förstå att du utsätter andra för livsfara när du kör omkring i 200 och onanerar samtidigt.

Vill du inte förstå, eller är du så korkad att du verkligen inte förstår?
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 15:55:35 följande:

Klart jag förstår att det kan vara farligt det är ju det som gör det upphetsande

Vi andra får helt enkelt finna oss i att riskera att dö för din sexuella njutning.

Det finns faktiskt en diagnos för personer som upplever sexuell njutning i att döda eller utsätta andra människor för livsfara. Du kanske ska gå och tala med en psykolog om din mentala hälsa.
  • Anonym (verkligheten)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-07 16:14:22 följande:

Men hallå nu är du helt fel ut jag finner ingen sexuell njutning av att döda eller utsätta andra för fara .Jag tänder på att köra fort och finner njutning i  det och är inte ensam om detta . Är absolut inget fel på min mentala hälsa då bör ju alla som tjusas av fart gå hos en psykolog .

Nä du verkar fullt normal. Alla blir vi väl SÅ kåta av att köra fort, att vi inte kan låta bli att onanera undertiden.

Och grabbarna som körde F1 i eftermiddags åkte antagligen runt med världens stånd i nästan två timmar.
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning