Inlägg från: BonnieandClyde |Visa alla inlägg
  • BonnieandClyde

Svårt att pulla vid bilkörning

Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 07:26:23 följande:

Ja det kan vara farligt suck men kåthet sätter inga gränser
    Redig tös, jag tror inte att du är farligare än någon annan trafikant,
    kram på dig
  • BonnieandClyde
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 10:31:29 följande:

Thanks eller hur sen får man ju välja sina ställen som här gillar denna rakan skarpt hihi
    Med den farten så hoppas jag att du snart är hemma hos mig så kan jag slicka dig!
  • BonnieandClyde
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 10:44:08 följande:
    Haha hinner inte ens stanna där du bor
    Någon gång får du soppatorsk, jag kör efter dig,haha
    kram
  • BonnieandClyde
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 11:22:34 följande:
    Haha  nu är jag illa på det  så vågad bild vågar jag inte lägga upp men min bakdel kan du ju få se och mitt snabba åk fast 280 gör den ju inte
    Riktigt snygg och sexig, jag kanske tar dig bakifrån.
    KramSkrattande
  • BonnieandClyde
    Anonym skrev 2014-09-05 11:46:55 följande:
    Det är hur lätt som helst att låta bli det när man kör bil. Finns mkt att hålla koll på när man framför ett fordon, fotgångare som tex bara kliver ut i vägen. 
    Om man har såna problem att man inte kan hejda sig kanske man borde söka hjälp för det innan man orsakar en olycka. 
    Jag själv skulle absolut inte kunna framföra ett fordon på ett säkert vis om jag höll på och pillade på mig själv eller partner när jag kör bil. 
    Jag kan förstå att ni som alldrig har kört över 110km/h känner er osäkra på er körning men jag tror nog att Linda vet va hon gör å klarar av det hon är van vid det. Jag hade hellre åkt med Linda än någon annan bilist för två saker dels är hon jätte snygg och sexig och jag hade litat på henne för hon är van att köra så.
  • BonnieandClyde
    Anonym skrev 2014-09-05 11:59:58 följande:
    Tja det brukar gå folk på E20, även cykla folk där. Har sett det flera gånger. Så det vet du ju faktiskt inte
    Dör dom mer om dom går rakt ut i trafiken om bilen kör i 200 än 70 , knappast,

• BonnieandClyde
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-05 12:09:25 följande:
    Du hade säkert inte fått ligga i alla fall.
    Jag har en fru å hon är väldigt nöjd med mig i sängen och min bilkörning med
    MVH Bonnieandcyde
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning