Inlägg från: Anonym (Erfaren!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erfaren!)

Svårt att pulla vid bilkörning

Jag och min kille styrde också en del med att onanera varandra vid bilkörning, till sist slutande det med en krock, så var försiktiga! Det var inte roligt för oss att förklara vad som orsakade olyckan till poliserna hahahaha :) men vi var öppna och tyckte ju att de var fullt normalt, men visst fan blir man superkåt, men då kanske man ska svänga in på någon liten väg istället. Nu var de han som körde som tur var, och jag sög av han, när han kom så krockade vi samtidigt med en annan bil. Hahaha ! Så var försiktiga ;))

• Anonym (Erfaren!)

Haha vad dom sa? Den ena polisen var tvungen att vända sig om, jag var ju lite mörbultad i skallen dessutom så jag vara lite skämtsam och skötte inte språket på bästa sätt. Men glad var jag. Sen svimmade jag och vakna upp i en ambulans nästa gång. Medan killen satt på polis stationen på förhör. Han fick dock behålla sitt körkort, men blev böter till den andra trafikanten och killens nya BMW var inte så vacker längre. Jag har alltid skrattat åt sitvationen och glad att båda fick behålla körkorten :)

- jag sög ju bara av han lite

Polisen - ni menar att ni hade en sexuell relation till varandra under bilfärden.

- ja de har vi alltid (svarade jag) sen minns ja inte ett skvatt! Haha

• Anonym (Erfaren!)

Här har vi funnit någon som inte prövat på så mycket! Jo min kille blev anmäld för vårdslöshet i trafiken. Men han arbetar som lastbilschaufför och behöver Darför sitt körkort. Så hans arbetsgivare betalade för en redigt bra advokat och kökkorter drogs in under rättegångstvisten. Så detta är 100 % sanning. Men vi hade tur, speciellt min kille . Där emot dryga böter!

• Anonym (Erfaren!)

Nej. Jag kan skratta åt de nu i efterhand, eftersom ingen börv allvarligt skadad. Vi lärde oss en läxa, och kommer Darför aldrig göra om detta igen, jag är inte en människa som intr har förstått att de vi gjorde var fel. Och arbetsgivaren betalade endast för en bra advokat för att min kille tidigare har haft problem med arbete och dom är nära vänner till varandra. Många människor gör fel vid ratten, folk sätter sig berusade varje dag, och är fara för andra och sig själva. Jag tycker inte de är okej. Och från början var detta en varning till personen som undrade, gör jag själv vet hur det kan sluta! En man som kör rattfull tex - Och kör på ett barn så de skadas allvarligt , han kommer förmodligen aldrig mer sätta sig vid ratten i det tillståndet igen, vilket vi aldrig heller kommer Göra, ibland gör människor fel, liksom vi. Och tror även du har gjort de också. Och hans körkort blev indraget under själva perioden till rättegången, och tills domarna tagit sitt beslut. Mannen i den andra bilen har vi haft kontakt med efter åt, och verkligen förklarat hur ledsna vi var. Och eftersom detta inte var på någon trafikerad väg så antog vi aldrig att de skulle komma en bil just i de korset när vi kom och åkte där.

Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning