Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Svårt att pulla vid bilkörning

Ja men så är det bara min man smeker ofta mig när jag kör och det räcker för att få mig superkåt

• Anonym (Linda)
    Anonym (Erfaren!) skrev 2014-09-04 12:10:19 följande:

Jag och min kille styrde också en del med att onanera varandra vid bilkörning, till sist slutande det med en krock, så var försiktiga! Det var inte roligt för oss att förklara vad som orsakade olyckan till poliserna hahahaha :) men vi var öppna och tyckte ju att de var fullt normalt, men visst fan blir man superkåt, men då kanske man ska svänga in på någon liten väg istället. Nu var de han som körde som tur var, och jag sög av han, när han kom så krockade vi samtidigt med en annan bil. Hahaha ! Så var försiktiga ;))

Haha vad sa polisen om det då ? ja visst kan det vara farligt speciellt när det går fort men men när vi gör det så försvinner sådana tankar är man super kåt så tänker man ju inte logiskt direkt .Brukar pulla mig själv när jag kör med ju fortare jag kör ju kåtare blir jag men visst det kan ju sluta illa om det vill sig.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (K) skrev 2014-09-04 12:32:32 följande:

Är det bara jag som är tråkig moralkärring och inte vill behöva betala självrisk och få min bil förstörd eller tillochmed dö för att ni är kåta?

Jag blir kåt själv också, men jag riskerar fan inte andra människors liv med det.

Jävla idioter det finns >.<

Nä nog inte bara du det finns många moral kärringar men blir man kåt av en sak så är det ju svårt låta bli det
  • Anonym (Linda)
    Anonym (K) skrev 2014-09-04 12:38:53 följande:
    Pja, vem vet - det kanske ger bättre orgasmer att mörda någon medan man kommer. Det vore ju lätt VÄRT det...
    Tror inte det är lönt förklara för någon som inte själv gillar eller tänder på att köra fort och pulla sig själv eller bli pullad
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Erfaren!) skrev 2014-09-04 12:48:40 följande:

Haha vad dom sa? Den ena polisen var tvungen att vända sig om, jag var ju lite mörbultad i skallen dessutom så jag vara lite skämtsam och skötte inte språket på bästa sätt. Men glad var jag. Sen svimmade jag och vakna upp i en ambulans nästa gång. Medan killen satt på polis stationen på förhör. Han fick dock behålla sitt körkort, men blev böter till den andra trafikanten och killens nya BMW var inte så vacker längre. Jag har alltid skrattat åt sitvationen och glad att båda fick behålla körkorten :)

- jag sög ju bara av han lite

Polisen - ni menar att ni hade en sexuell relation till varandra under bilfärden.

- ja de har vi alltid (svarade jag) sen minns ja inte ett skvatt! Haha

Haha tror nog dem fick något att prata om sen tur ni klarade er i alla fall och att dem inte ens tog körkorten annars hade dem nog kunnat det om dem ville det men dem blev kanske så paffa haha
  • Anonym (Linda)
    Jonasson skrev 2014-09-04 12:55:47 följande:

Amen va fan! Jag blir rädd för mänskligheten när jag läser sådana här trådar. Brukar inte läsa i sexforumet så mycket men nu råkade jag klicka in via en länk på vänstersidan.
    Testa och kör bil och koncentrera er på körningen. Jävla idioter som sitter och skryter om att dom håller på med sex samtidigt dom är i trafiken.

Erfaren>> Tror inte ett skvatt på din historia. Snuten skulle ha anmält er för vårdslöshet i trafik på en gång, allt annat är tjänstefel.

Testa i stället så får du se vad härligt upphetsande det är
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Eh) skrev 2014-09-04 15:59:45 följande:

Men allvarligt, ni som skriver om detta och skrattar åt det, fattar ni inte vilken risk ni utsätter andra för pga er kåthet?

Osmakligt, jag är faktiskt lite chockad att ni inte ser mer allvarligt på det?

Det kan vara farligt ja när man är 2 då är ju inte kontrollen 100%  men när jag pullar mig själv när jag kör är ju inte värre än dem som pratar i telefon
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Eh) skrev 2014-09-04 15:59:45 följande:

Men allvarligt, ni som skriver om detta och skrattar åt det, fattar ni inte vilken risk ni utsätter andra för pga er kåthet?

Osmakligt, jag är faktiskt lite chockad att ni inte ser mer allvarligt på det?

Sen är det ju riskerna som jag och min kille tänder på behöver ju inte åka tillsammans i heller jag tar min bil och han sin så kör vi ut och kappkör funkar som ett förspel haha sen när någon av oss stannar så har vi sex just där då brukar vi ju vara uppkåtade och med en hel del adrealin i kroppen
  • Anonym (Linda)
    Zoja skrev 2014-09-04 20:13:51 följande:
    Så för att det finns de som pratar i mobilen när de kör är det okej att du onanerar när du kör? Betyder det att det är okej att råna en bank eftersom det finns människor som rånar mackar?

Man ska varken prata i telefon eller onanera när man kör bil, punkt jävla slut. 

Jag blir så ruskigt arg när jag läser sådan här idioti.
    Det är så mycket man ska och det är farligt att leva men nu gillar jag och min kille det här . Finns inget bättre njutningsmedel
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Puckon) skrev 2014-09-04 22:00:13 följande:

Det är bara riktiga puckon som utsätter andra för fara i trafiken. Egoistiska, korkade idioter.

Ja det kan vara farligt suck men kåthet sätter inga gränser
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning