Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Svårt att pulla vid bilkörning

Zoja skrev 2014-09-05 09:02:47 följande:
    Du får leva hur fan du vill, så länge du inte medvetet utsätter andra människor för en sådan stor fara som du gör när du onanerar/har oralsex i bilen.
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 07:26:23 följande:

Ja det kan vara farligt suck men kåthet sätter inga gränser
    Då får man själv sätta gränsen.
    Haha du fattar ju inte gränsen är ju när man kommer . Visst oralsex kan ju vara farligare och man får välja sina ställen . Men vanlig onani är ju inte så farligt men sjukt härligt fastt visst en gång kom jag när jag höll 200 km/h det var ju lite läskigt ändå hade liksom ingen kraft i benet för att bromsa men det ordnade sig hihi
  • Anonym (Linda)
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 10:21:01 följande:
    Redig tös, jag tror inte att du är farligare än någon annan trafikant,
    kram på dig

Thanks eller hur sen får man ju välja sina ställen som här gillar denna rakan skarpt hihi
  • Anonym (Linda)
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 10:40:47 följande:
    Med den farten så hoppas jag att du snart är hemma hos mig så kan jag slicka dig!
    Haha hinner inte ens stanna där du bor
  • Anonym (Linda)
    BonnieandClyde skrev 2014-09-05 10:52:51 följande:
    Någon gång får du soppatorsk, jag kör efter dig,haha
    kram
    Haha ja du får köra efter i så fall älskar kappkörning frågan är om du kan hinna med
  • Anonym (Linda)
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-09-05 10:59:30 följande:

Borde inte den här "Linda" använda ett mansnamn när "hon" postar här? Nu känns det lite som falsk varudeklaration.

Jag är nog så mycket tjej man kan vara men du får ju tro vad du vill
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 11:31:19 följande:

Mycket sexit bruden gillar tjejer som har en tung gasfot hihi! Har du en turbo under huven?
    Thanks ja där är turbo under huven en T5 250 hk grymt skön och snabb älskar att köra fort med den
  • Anonym (Linda)
    mona83 skrev 2014-09-05 11:42:21 följande:

Bättre att ni koncentrerar er på att köra bil så ni inte orsakar en bilolycka.
    Skulle inte vilja möta er ute på vägen. 

Fast vi tjejer vet du väl kan göra 2 saker samtidigt
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Linda) skrev 2014-09-05 11:48:11 följande:
    Fast vi tjejer vet du väl kan göra 2 saker samtidigt
    Anonym skrev 2014-09-05 11:46:55 följande:
    Det är hur lätt som helst att låta bli det när man kör bil. Finns mkt att hålla koll på när man framför ett fordon, fotgångare som tex bara kliver ut i vägen. 
    Om man har såna problem att man inte kan hejda sig kanske man borde söka hjälp för det innan man orsakar en olycka. 
    Jag själv skulle absolut inte kunna framföra ett fordon på ett säkert vis om jag höll på och pillade på mig själv eller partner när jag kör bil. 

Fast nu gör man ju inte detta i stan så ingen risk det kliver ut någon fotgängare
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-05 11:55:20 följande:

Härligt har du blivit stoppad av snuten nån gång?
    haha japp varit av med kortet 1 gång fast det är ju tur ändå inte varit fler gånger har haft tur och blivit varnad innan en del gånger
  • Anonym (Linda)
    Anonym skrev 2014-09-05 11:58:36 följande:
    Jag jag framför mig bil och håller koll på idioter i trafiken för att slippa vara med i trafikolycka, det var 2 saker. Dessa två saker som dom flesta i trafiken borde syssla med. 
    Jag är utbildad yrkeschaufför och vill inte förlora mitt bece körtkort och dessutom vill jag inte krocka med en idiot och riskera mitt ofödda barn bara för att vissa inte kan bete sig i trafiken. 

Jag tycker också om att köra fort, men jag blir fasen inte kåt av det.
    Haft en lekbil i mina yngre dagar, men inte fan blev jag kåt av att jag kunde burna bättre än killarna i sina 740. 

Är ju bara en dålig ursäkt att skylla på kåthet för att få utsätta andra för fara. 

Ja du blir inte kåt av att köra fort men det betyder ju inte att alla andra inte blir det
    jag blir det i alla fall och inget jag skäms över.
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning