Inlägg från: Anonym (Linda) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linda)

Svårt att pulla vid bilkörning

olof1 skrev 2014-09-06 23:32:24 följande:

Härligt inget mera galet och förbjudet som tänder tjejen?
    Haha nä tyvärr
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-06 23:44:55 följande:

Detta är ju tillräkligt galet! Ha det gött nu fart dåre hihi! Ska hålla utkik efter en vit S60 med en snygg brud i! Så kanske vi kan köra i kapp nån gång.. Kram!
    Beror ju var i landet du bor haha är inte så galen idag var högsta farten bara 180 km/h
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 08:11:02 följande:
    Du är skåning va? 
    Varför undrar du det ?
  • Anonym (Linda)
    olof1 skrev 2014-09-07 13:03:28 följande:

Bor i skaraborg! 220 som snabbast i går hihi!
    Haha ja då var 180 inte så mycket ju
  • Anonym (Linda)
    Anton Chigurh skrev 2014-09-07 13:26:37 följande:
    Du kör i 200 knyck, onanerar...det går för dig...och just i det underbara ögonblicket, när orgasmen väller in, så skulle du inte fixa att bromsa bilen, samt, en gravt rattfull förare har förmodligen bättre uppsikt framåt än vad du har i det ögonblicket när ditt underliv krampar i dom skönaste av sammandragningar.

Tycker du att du framstår som en någotsånär normalbegåvad person, Linda !!!

Jag vet vad jag tycker.... 

Ha en fortsatt skön eftermiddag.

Kram //Anton

Du får tycka vad du vill om mig men gämför inte detta med att köra rattfull
  • Anonym (Linda)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-09-07 13:42:49 följande:

Går det ens att ta den här tråden seriöst? Är det här vad man möter när man sitter med det ädlaste man har i sitt liv i trafiken...? Ja när jag vistas i trafiken med mina ungar.

Kan ju alltid hoppas att karma tar er innan ni tar någon oskyldig som är mitt uppe i livet med barn eller än värre att ni tar ett liv som precis börjat sin karriär som människa.

Är det så att ni bara trissar så ser jag inte humorn i det hela, nej inte alls...

Nä jag trissar i alla fall inte detta är fullt allvar och jag gillar det jag gör och det var kul träffa andra som med gillar detta . Ni som inte förstår behöver ju inte läsa här.
  • Anonym (Linda)
    Liten ekorre skrev 2014-09-07 15:37:24 följande:
    Kommer du tycka att det är lika kul när du orsakar en dödsolycka genom din oförsiktighet?
    Det vill jag så klart inte men man går ju inte och tänker i dem banorna man måste leva i nuet .
  • Anonym (Linda)
    Anonym (verkligheten) skrev 2014-09-07 15:45:11 följande:
    På tal om att förstå. Du verkar inte förstå att du utsätter andra för livsfara när du kör omkring i 200 och onanerar samtidigt.

Vill du inte förstå, eller är du så korkad att du verkligen inte förstår?
    Klart jag förstår att det kan vara farligt det är ju det som gör det upphetsande
  • Anonym (Linda)
    Anonym (verkligheten) skrev 2014-09-07 16:08:27 följande:
    Vi andra får helt enkelt finna oss i att riskera att dö för din sexuella njutning.

Det finns faktiskt en diagnos för personer som upplever sexuell njutning i att döda eller utsätta andra människor för livsfara. Du kanske ska gå och tala med en psykolog om din mentala hälsa.
    Men hallå nu är du helt fel ut jag finner ingen sexuell njutning av att döda eller utsätta andra för fara .Jag tänder på att köra fort och finner njutning i  det och är inte ensam om detta . Är absolut inget fel på min mentala hälsa då bör ju alla som tjusas av fart gå hos en psykolog
    .
  • Anonym (Linda)

Ute  i natt motorväg inga bilar så inte många mer än mig själv som råkar illa ut vilket är liten risk det med när det är motorväg
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 20:03:45 följande:
    Tror jag har sätt dig;) vill minnas det var ner mot Ystad tror E65 an

Det kan nog stämma bra det när var det ?
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 20:56:19 följande:
    oj, det vet jag inte riktigt. men det var efter semestern vill jag minnas. 
    Oki haha där ser man ja E65 kör jag ganska ofta
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 21:08:18 följande:
    Du får kanske vara lite diskretare;)

Vad menar du nu
  • Anonym (Linda)
    carlf skrev 2014-09-07 21:18:09 följande:
    Alla som har lite högre bil ser ganska lätt;)
    haha så du han se det då körde jag inte så fort då den gången då
Svar på tråden Svårt att pulla vid bilkörning