Det är några veckor nu man är nysvullen ett tag sen kan det hända att de passar en stund igen :)
Fesitomo skrev 2014-05-06 06:42:38 följande:
Jag ska på inskrivning på tisdag den 13/5 bara för att få en massa mediciner då jag har gjort en GBP operation, jag har illamående till å från hela dagarna och svullen till 1000, de där med att få på sig sina jeans kan jag redan glömma tur att det är lagom varmt så man kan ha leggings
Jaa min mor också. De har väl iofs väntat lika mycket som vi. Men det hade ju vart kul o va i fred till V12. Men jag ska nog glömma det snart för förra gick inte gömma v10 utan att man inte träffade personen i fråga
marsmamma87 skrev 2014-05-06 05:12:28 följande:
Jag har ett helt annat illamående den här gången, iallafall än så länge.. Med sonen kände jag mig konstant sjösjuk, fruktansvärt!! Nu mår jag illa korta stunder under hela dagen, men det försvinner lika snabbt som det kommer och däremellan mår jag fantastiskt. Hoppas det kan få fortsätta så! Annars fryser jag eller svettas, har molvärk mest morgon och kväll, är trött så in i bängen och magen är svullen till tusen. Folk på jobbet har redan börjat snegla på den, så jag undrar vart detta ska sluta. Ha en härlig tisdag!