Inlägg från: escapee |Visa alla inlägg
  • escapee

BF Januari 2015

Hej! Jag hoppar in här. Enligt lite appar å sånt så har ja bf den 9/1 om de lilla vill stanna kvar i magen på mig... Fick plus i förrgår på bim -1! Fick även plus i Mars men blev tidigt mf :( därför är jag väldigt rädd för att få de igen.

Just nu har ja nästan inga symtom å har väldigt ont i magen... :( vad har ni för symtom ?

• escapee
    Sunnan skrev 2014-05-05 22:04:25 följande:

Hej!
    Jag hoppar också in! BF 2/1 med första barnet som kom till på första försöket så vi är fortfarande omtumlade men på ett bra sätt Solig.
    Har inskrivning 19/5.
    Ska bli kul att läsa igenom tråden och följa resten.

Åh 19/5! Ja ska på tidigt vul då :)

Grattis
  • escapee
    RockTheRebell skrev 2014-05-10 11:54:47 följande:

Vad kul att flera har mycket gemensamt som pergotime och diabetes mm! Inte kul i sig, men vi är på samma bana och har någon som oss. Välkommen tequila! Hoppas allt går väl! Idag ska vi på släktträff på mannens sida i hbg och fyy vad preggosvullen jag är. Bara v6 men svullen!

Känner mig med svullen ! Gick in i V6 idag... (5+0) svullna tuttar med
  • escapee

Fy vilka hemska humörsvängningar jag har!

Min kille börjar nog bli lite trött på mig..:

Jag e sur å grinig mest hela tiden! Hur satan bättrar man på detta? finns de ngt som man kan göra för att inte ha sånna svängningar ? ;)

• escapee

En lite pinsam fråga... Någon mer som fått ont i magen av en orgasm nu när ni är gravida? Blev lite skrajj nu när ja kände detta. Dum som jag var så googlade jag lite. Å vissa skriver att man inte ska ha sex eller få orgasm innan v 12... För då ökar risken för missfall... Medan en del andra skriver att de e bullshit....

• escapee

Hormoner hormoner ... Ena stunden tjuter jag å nästa e jag irriterad. Undrar om de bara e ngt övergående..... De slutade iaf med att jag å killen inte pratat med varandra på hela kvällen :/

• escapee
    bejb skrev 2014-05-13 08:56:45 följande:

Fy för detta illamående!! Kräks ej men har svårt med mat,drycker och lukter till eftermiddagarna då de känns lite bättre. Magen känns konstig hela tiden och har också haft diarré. Kan det vara nån typ av magsjuka? Förra graviditeten spydde jag ju och då var allt frid och fröjd efteråt,men nu e de bara jobbigt.. Sist hade jag ju iofs inte en busig 2 åring som sprang omkring heller men.. Hoppas de blir bättre snart

Jag hörde att man kunde bli pajj i magen i tidig graviditet :) är också lite halv taskig i magen... En del blir förstoppade å en del får lösare! Det är iaf vad ja fått fram på Google ;)
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-13 12:38:11 följande:

Tack så mycket!! Har lite småont nu. Inget som stör. Men blir det värre så åker jag nog upp även om jag inte blöder. Eller tror ni de skickar hem mig?
    De kan inte skicka hem dig utan att du blir undersökt. För du har rätt till läkarvård :) tro mig , jag vet. Har endometrios i botten och har fått krigat en hel del ;)
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-14 11:57:12 följande:
    Nej jag hade kissat några gånger innan. Har iaf en tid bokad på kk kl 15.15 idag. Som om det inte räckte med skit nu så gjorde min pojkvän precis slut med mig oxå. Kul att gå igenom allt det här själv

Usch. Sånt e aldrig kul.. Nu vet jag inte hela er historia... Men jobbigt för dig :/ Önskar dig lycka till i eftermiddag
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-14 15:17:20 följande:

Nu har jag varit på kk. De såg inget alls på vul. Inget foster, ingen blödning, ingen utomkveds. Inget!

Gravtestet var positivt även där och de tog blodprover som det skickade akut. Så läkaren skulle ringa under kvällen och meddela hcg värdet. Om jag måste tillbaka på fredag och ta ett nytt eller om det var för lågt smile4.gif

Jobbig som fan är det nu.

Vilken vecka skulle du vara i nu isf? När ja var i vecka 5 å fick fm så syntes ingenting på vul heller :/
Svar på tråden BF Januari 2015