Inlägg från: escapee |Visa alla inlägg
  • escapee

BF Januari 2015

Jag fick komma in direkt till gyn idag! För en kontroll då ja haft ont ett tag.

Fick göra ett vul. Allt såg bra ut :) hjärtat tickade och allt såg helt normalt ut :)!!! Skönt!

• escapee
    Gweny skrev 2014-06-03 13:15:39 följande:

Vad skönt att det såg bra ut! Vilken vecka? smile1.gif
    V8+2 :)
  • escapee

Usch så dåligt jag mår!

Känner mig helt förstörd. Har sovit mer idag än vad jag varit vaken. Är yr och känns som jag ska svimma ibland... Inte bara direkt när jag ställer mig upp å de spelar heller ingen roll om jag reser mig långsamt. Mina ben känns tunga å varje steg är jobbigt :( mår illa å har inte alls ngn mat lust :(

• escapee
    AB mamma skrev 2014-06-05 21:07:55 följande:

Fyy lider med dig och vet så väl hur det känns.

Har du ngt som kan ta bort illamående? Finns

Postafen, calma och seaband receptfritt på apoteket. Annars ring din bm för starkare. Jag brukar bli så dålig när jag fått i mig för lite vätska, brukar då försöka få i mig 1 msk/5 min, gärna ngt med socker. Får behålla mat om jag bara äter det jag är sugen på skiter i nyttigheten, idag var det pommes min kropp valde att behålla min frukt/fil frukost vände med expressfart. smile1.gif

Men våra små får i sig allt dom behöver ändå.
    Jag har fått lergigan Comp som jag ätit varje dag i typ två veckor nu :/
  • escapee

Vet inte om jag har överansträngt mig idag :( städade lägenheten idag, damma å dammsuga + städa badrummet. Bor i en trea, åh nu började de värka som fan i magen å svanken.... :(

• escapee
    Anjou2 skrev 2014-06-11 19:10:37 följande:

Hallå skrev i den här tråden för ca 1 månad sen, fick plus på Stickan men fick sedan ett tidigt missfall, men nu så verkar det ha tagit sig igen :) så blir en februari bebis om det håller i sig den här gången :) :)

Åh! Önskad dig lycka till denna gången då, p hoppas att den lille vill stanna kvar i magen :)
  • escapee
    Malin81a skrev 2014-06-11 18:13:25 följande:

Jag kände samma efter att ha ridit igår. Tror dock inte att det är någon fara! Då fick du fint nu!
    Jag har endometrios också :/ så ja ringde till gyn... Vid typ 18.. Sköterskan skulle prata

Med läkaren som just då var upptagen... Å sen sku hon ringa tillbaka. Än så länge har hon inte ringt :(
  • escapee

Idag är första dagen på nya jobbet. Jag hoppas innerligt att jag slipper illamåendet. För jag lär inte kunna äta lika ofta som jag gjort tidigare :/ Har precis gått in i vecka 11!!!

• escapee

Behöver jag oroa mig?!

Ända sen ja blev med barn så känns de som att jag bara haft "problem"! Har ja inte ont så mår jag illa eller är yrslig å

Jävlig! Men har ringt kk ett x antal ggr pga smärta... När ja väl kommit dit så säger som att det är normalt å inget att oroa sig för....

Smärtan fortsätter o är ännu värre nu... Den är så pass jobbig att när den kommer som mest intensiv så kan ja inte röra mig, vill bara kräkas! Det blir ett konstigt "tryck" där nere å gör ont å ilar... Smärtan kommer ofta när jag går, och då vill jag bara sätta mig ner så ont de gör, vilket inte fungerar när jag jobbar så ja får hålla ut... Ja vill ju inte ringa kk i onödan IGEN.... Har ju varit där varannan vecka ungefär ibland engång i veckan. På pappret från bm står de att man ska ringa kk mottagningen vid smärta... Men frågan e om ja ska de eller om ja ska försöka härda ut?! Hoppas ni förstår mig i allt luddigt.

• escapee
    Lioz skrev 2014-06-18 10:28:33 följande:

Ååå idag har jag lovat tjejkompisarna å åka in tull gyn, kan inte taig mer än några meter innan det hugger i magen och ilar i ljumskarna. Har konstant ont nu å inte bara emellanåt. Bara att det vaierar i olika smärtgrad beroende på om jag är stilla eller rör mig

Precis så har jag :( sitter på Gyn nu å väntar på läkare.
Svar på tråden BF Januari 2015