BF Januari 2015
Hej hej och en trevlig 1:à maj hoppar in här då jag fick ett +igår har bf 3/1-15
Hej hej och en trevlig 1:à maj hoppar in här då jag fick ett +igår har bf 3/1-15
Jag har försökt skriva in mig i bf listan men det går inte, blir hel konstigt :( har bf 3/1
Någon som bor i Göteborg eller i närheten?
Här är en till som fryser ovanligt mycket illamåendet behöver vi inte prata om fyyy BIM+8 :) fick för mig i helgen att det inte hade gått vägen för brösten slutade ömma så var tvungen att ta ett nytt test första bilden är tagen efter 20 sec och andra efter ca 2,50 behöver nog inte fundera mer
Här är en till som fryser ovanligt mycket illamåendet behöver vi inte prata om fyyy BIM+8 :) fick för mig i helgen att det inte hade gått vägen för brösten slutade ömma så var tvungen att ta ett nytt test första bilden är tagen efter 20 sec och andra efter ca 2,50 behöver nog inte fundera mer
Jag ska på inskrivning på tisdag den 13/5 bara för att få en massa mediciner då jag har gjort en GBP operation, jag har illamående till å från hela dagarna och svullen till 1000, de där med att få på sig sina jeans kan jag redan glömma tur att det är lagom varmt så man kan ha leggings
Det är några veckor nu man är nysvullen ett tag sen kan det hända att de passar en stund igen :)