Inlägg från: Fesitomo |Visa alla inlägg
  • Fesitomo

Anna 32år bor strax utanför Göteborg, har 3 barn och ett bonusbarn och dom är 12,9,9,7 så japp detta blir en sladdis, och min och sambons gemensamma har BF 3/1

• Fesitomo

Usch ny på morgonen har jag haft en otrolig mensvärks liknande känsla i nedre delen av magen :(

• Fesitomo
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-05-08 10:17:58 följande:
    Växtvärk??
    Jag själv har börjat få som ilningar nedåt och det gör ont när jag blir kissnödig och ska kissa. Lite som urinvägsinfektion hur jag nu skulle kunnat få det. Vet ni vad det kan vara? Känner mig helt öm i underlivet.
    "Mensvärken" försvann när jag kissade var rätt så kissnödig märkte jag och känner inte av det alls nu :) jag har molande värk i mellan åt som tydligen är "växtvärk"
  • Fesitomo
    semlan24 skrev 2014-05-09 13:11:05 följande:

Hua, nu har jag börjat känna illamående tror jag.. Kan det komma såhär tidigt V5+2? Är ju lite trist symtom men man är ju så glad att man känner nåt iallafall :)

Jag har mått illa sen v 4+0 och de blir bara värre å värre får tvinga i mig mat för att inte må ännu sämre, tacka vet jag fil fet går rätt så ok
  • Fesitomo
    escapee skrev 2014-05-10 12:23:08 följande:
    Känner mig med svullen ! Gick in i V6 idag... (5+0) svullna tuttar med
    En till som är ordentligt svullen får dölja magen med stora tröjor mina jeans kan jag glömma går in i v 7 i morgon
  • Fesitomo
    marsmamma87 skrev 2014-05-10 15:04:27 följande:

Nu ligger jag inne på akuten med dropp för att jag inte fått behålla någonting på två dagar... Verkar bli en kul graviditet :/

Här mår man så Illa så jag önska att jag kunde kräkas ( kan inte efter min gbp op) men kan inte äta så mycket alls har fått i mig en smörgås idag och lite bubbelvatten jaja hoppas att det går över snart
  • Fesitomo

Jag kan också gnälla lite grymt illamående samt att det fattas 2 cm på mina jeans, han inte använt dom på 1,5 vecka då jag har varit hemma och gått i mysbyxor

Svar på tråden BF Januari 2015