• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • ilyaln
    marsmamma87 skrev 2014-05-04 20:49:23 följande:
    Självklart !:) jag har också BF nyårsafton enligt vissa appar men väljer att tro på de som säger 2/1 :) välkommen!!

Tack Solig

Jag känner mig frusen på emellanåt, men nu på nätterna så drar jag borta två täcken (varav det ena är ett kedjetäcke på 8 kg) och sover med ett halvt över mig. Det är verkligen inte likt mig som behöver mycket tyngd! :)

Får hoppas att jag inte blir så varm som med sonen, låg med öppet fönster hela vintern och hans pappa fick sova i gästrummet Tungan ute

• MillaPo

Jag fryser med hela tiden....gjorde inte det innan ja blev gravid så det måste ha med det att göra...:)

• fröet2015

Jag har också frusit de senaste dagarna, det gjorde jag inte sist vad jag kan minnas? Det är isf det enda symtomet jag känner av. 

• marsmamma87

Häftigt att vi är så många som fryser. Har aldrig hört talas om det som graviditetssymptom men då måste det ju vara det :)

• fröet2015
    marsmamma87 skrev 2014-05-05 07:06:36 följande:
    Häftigt att vi är så många som fryser. Har aldrig hört talas om det som graviditetssymptom men då måste det ju vara det :)
    Eller så är det för att kylan kom tillbaka.. ;)
  • marsmamma87
    fröet2015 skrev 2014-05-05 07:10:58 följande:
    Eller så är det för att kylan kom tillbaka.. ;)
    Haha, kanske ;)
  • Fesitomo

Här är en till som fryser ovanligt mycket illamåendet behöver vi inte prata om fyyy BIM+8 :) fick för mig i helgen att det inte hade gått vägen för brösten slutade ömma så var tvungen att ta ett nytt test första bilden är tagen efter 20 sec och andra efter ca 2,50 behöver nog inte fundera mer

Svar på tråden BF Januari 2015