• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • RockTheRebell
    ilyaln skrev 2014-05-05 16:06:28 följande:
    Haha det kanske är ett tecken :D Håller tummarna att du får plus snart :)
    taggar dig med denna tänkte jag =) vill du säga var du bor? Jag har typ lika långt till Stenungsund och min sambo har rötterna där =)
  • ilyaln
    RockTheRebell skrev 2014-05-05 18:09:28 följande:
    taggar dig med denna tänkte jag =) vill du säga var du bor? Jag har typ lika långt till Stenungsund och min sambo har rötterna där =)
    Hej! Har skickat ett pm till dig! Glad
  • marsmamma87

Jag kommer gå hos privat barnmorskemottagning och där får man vul vid inskrivningen efter det kostar extra tidiga ultraljud 500:-

• Youwontremember

Tänkte ringa MVC imorgon för att boka tid för inskrivning, ska då även höra mig för om detta med VUL, är dock nästan säker på att det blir ett nej men då har jag i alla fall frågat. Alltså denna mensvärken gör mig väldigt orolig, idag har det dessutom börjat ila och dra lite i underlivet. Försöker att se det som ett gott tecken men det är svårt att hindra tankarna från att skena iväg

• bejb

jag bor i finland och här får man åka på ultraljud vecka 12, nångång kring vecka 20 och ännu en gång mot slutet av graviditeten. om man förstås inte har mycket grav.komplikationer. en väninna till mig hade mycket problem och hon var nog säkert på sammanlagt säkert 10 ultraljudundersökningar

• bejb

Är nu i vecka 5. Sist började spyandet i vecka 6 och höll på över halva tiden!
    Hoppas jag slipper de denna gång! Halsbrännan lider jag inte heller av lika som sist.. ännu åtminstone!
    Hur mår ni andra? Jag är såå förfärligt trött och är hungrig hela tiden! Annars mår jag bra

• MillaPo
    bejb skrev 2014-05-05 20:25:24 följande:
    Är nu i vecka 5. Sist började spyandet i vecka 6 och höll på över halva tiden!

Hoppas jag slipper de denna gång! Halsbrännan lider jag inte heller av lika som sist.. ännu åtminstone!

Hur mår ni andra? Jag är såå förfärligt trött och är hungrig hela tiden! Annars mår jag bra

Hoppas du slipper kräkandet denna graviditet för det e hemsk!

Mår för bra tycker ja, äter som en häst o inget illamående än, trött o frusen o molvärk så in i bängens på kvällen men thats it. Ilar i brösten lite nu o då men det har det gjort sen ja sluta amma för 2 år sedan...:)
  • RockTheRebell

Haha det här är så kul att jämföra! Jag är också jättehungrig, fast det får inte plats så mycket som jag är hungrig. Och så trött! Och detta pinkande hihi.. Har också mensvärk /ilande.

• MillaPo
    RockTheRebell skrev 2014-05-05 21:18:16 följande:
    Haha det här är så kul att jämföra! Jag är också jättehungrig, fast det får inte plats så mycket som jag är hungrig. Och så trött! Och detta pinkande hihi.. Har också mensvärk /ilande.

Haha...ja det e kul :) det där med att springa o kissa stupikvarten kan ja oxå skriva under på...fantastiskt att man kan kissa så många gånger på en dag ;)
Svar på tråden BF Januari 2015