Såå nu så!
Jag är lantbrukare till yrket och har mjölkkor och köttkor, 1 vallhund. Funderar på lite höns/ankor för det vill sambon ha. Jag vill helst ha hästar och får först :P men detta får bli när våra små blir större och ev vill va med djur. Annars kommer barnen först =) Har en kille på 20 mån som just nu sover i sitt babynest medan jag "bokför" (läs har rast) på FL ;) Annars gillar vi att göra ordning vårt hus oh trädgård då vi flyttade hit för snart ett år sen. Utöver det gillar jag också öl och rockmusik därtill. Jag har mina dagar. Antingen är jag jättesparsam eller så lägger jag ner pengar när jag hittar DET hehe =) men shoppinggudarna har något med i leken. har jag bestämt mig för att handla så finns det igenting.. men när jag inte ska/har tid att handla då är hela affären full!
Just det! Min guiltypleasure är att virka babytossor, mössor, koftor, filtar/gosisar och lite söta djur/mobiler. Det är knappt jag har tid att jobba ;) men tyvärr får objekten vänta lite för det är ganska mkt att göra nu på våren. Gash vad jag längtar till höstvintern när jag är förtjock och jobbet för farligt ;) Då är det lillkillen, jag, soffan, filtar och min virkning hahaha. Jag önskar jag upptäckt hur kul sånt var innan lillkillen för då hade jag kunnat gjort saker medan ja väntade på honom och tiden gick så låååångsamt. Nu för tiden bara rusar den iväg!
Idag är det inskrivning 13.30!
Vad är er guiltypleasure?