• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • bejb
    maarny skrev 2014-05-04 13:52:35 följande:
    Finns det någon som fått barn utan mf först? :(
    Jag har inte heller haft något missfall före barn
  • semlan24

Måste också instämma i att det är skönt ändå att höra att det går bra för många :)

• semlan24

Måste också instämma i att det är skönt ändå att höra att det går bra för många :)

• ilyaln
    maarny skrev 2014-05-04 13:52:35 följande:
    Finns det någon som fått barn utan mf först? :(
    Fick mina två barn utan missfall innan eller emellan :)
  • ilyaln

Sätter in ena foten här om jag får. Har BF på nyårsafton, men då jag har gått över med mina två andra så sa BM att detta förmodligen blir en januaribäbis, vilket jag faktiskt hoppas på. Även om man är så sjukt trött i slutet på graviditeten så hoppas jag på övertid :D Ett par dagar eller så bara ;) 

Hoppas det är okej :)

• LängtansBlåaBlomma
    Jennie1 skrev 2014-05-04 16:11:19 följande:
    Hoppas det går vägen denna gången! 

Jag måste tyvärr lämna denna tråden då jag fick missfall i fredags. Fy fan vad jobbigt de är.
    Men men, det kanske gick lite för lätt...
    Hoppas på plus snart igen och att det går vägen då istället.
    Jag beklagar! Hoppas du blir gravid snabbt igen.
  • marsmamma87
    ilyaln skrev 2014-05-04 20:34:52 följande:

Sätter in ena foten här om jag får. Har BF på nyårsafton, men då jag har gått över med mina två andra så sa BM att detta förmodligen blir en januaribäbis, vilket jag faktiskt hoppas på. Även om man är så sjukt trött i slutet på graviditeten så hoppas jag på övertid :D Ett par dagar eller så bara ;) 

Hoppas det är okej :)

Självklart !:) jag har också BF nyårsafton enligt vissa appar men väljer att tro på de som säger 2/1 :) välkommen!!
  • marsmamma87

Är det någon mer som blivit frusen av sig?

Jag har aldrig haft några liknande problem innan men har nu sen nästan en vecka tillbaka känt mig frusen till och från. Det isar nästan i hela kroppen när det kommer.. Burr!!

Kanske håller jag i

• marsmamma87

Oj! Tryckte för snabbt .. Fortsätter här:

Kanske håller jag på att bli sjuk, men kopplar ju alla symptom med graviditeten nu:)

Annars har jag fortf molvärk som kommer och går och nu senaste dagarna även korta vågor av illamående.

Hoppas att alla små pyren mår bra där inne!

• maarny

Jag känner mig oerhört frusen emellanåt! Packade in vinterjackan jag har i stallet för några veckor sedan men har nu varit tvungen att ta fram den igen. Fryser så jag skakar i stallet annars och det är ju betydligt varmare än vad det var för några veckor sedan ;)

Men vem vet, kanske håller jag också på att bli sjuk men även kopplar allt till graviditeten :)

Svar på tråden BF Januari 2015