• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • feliciafriiberg
    RockTheRebell skrev 2014-05-01 07:55:55 följande:
    Sedär :) börjar bli några på 8e med nu hihi :) välkommen!
    tack! jaha är de några fler ? :)
  • fröet2015
    RockTheRebell skrev 2014-05-02 09:49:50 följande:
    Ja det gör jag. Köpte den av min pappa för 1,5 år sen :) jag har 257 st med de två som föddes igår :) fast bara 130 som är mjölkkor. De andra är yngre i fallande ordning.
    Ball! Jag blir lite avundsjuk.. Har alltid idealiserat livet på landet, utan att egentligen upplevt det själv. Däremot hjälpte vi grannen på sommarstället att ta in hö om somrarna när jag var liten. Eller, vi barn åkte mest hölass och sov i höladan.. :P Det var förstås innan de började packa höet i såna där vita balar, det verkar inte lika mysigt..
  • kottemama

Här kommer en till med BF 8 januari :) Plussade igår, andra barnet, bor i Sthlm!

• kottemama

Har lite tankar kring hur jag ska ställa mig till förlossningsmöjligheter. Mitt första barn vägde 5,2 kilo och med denna graviditet har jag möjlighet till tillväxtultraljud och tidig igångsättning/planerat snitt... Vet inte alls hur jag känner inför allt och vad jag vill göra. Någon som har egen erfarenhet kring detta el liknande?

• fröet2015
    kottemama skrev 2014-05-02 10:42:47 följande:
    Har lite tankar kring hur jag ska ställa mig till förlossningsmöjligheter. Mitt första barn vägde 5,2 kilo och med denna graviditet har jag möjlighet till tillväxtultraljud och tidig igångsättning/planerat snitt... Vet inte alls hur jag känner inför allt och vad jag vill göra. Någon som har egen erfarenhet kring detta el liknande?
    Det var rejält, ja! :) Jag hade avvaktat och sett vad tillväxtultraljudet sa, det är väl inte 100% att nästa barn också är stort? Hade det visat en sån stor bebis igen, hade jag nog valt planerat snitt.. Det viktiga är att allt blir så säkert som möjligt för både dig och bebisen!
  • MillaPo
    kottemama skrev 2014-05-02 10:42:47 följande:

välkommen! det va en rejäl skatt du fick, förstår att du får TUL o ev snitt inför nästa förlossning. har dock inte varit med om det själv...
  • MillaPo

hmmm..skrev in mej i bf listan men blir ingen styckindelning från platten om ni undrar vad jag gjorde :o

• RockTheRebell

Det var någon mer innan fick jag för mig!

feliciafriiberg skrev 2014-05-02 09:51:09 följande:
    tack! jaha är de några fler ? :)

• Fesitomo

Jag har försökt skriva in mig i bf listan men det går inte, blir hel konstigt :( har bf 3/1

Svar på tråden BF Januari 2015