• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • marsmamma87
    fröet2015 skrev 2014-04-30 15:51:51 följande:

Hoppar in här jag med! Plussade idag, BF kring 4/1. Har en 9-månaders sen tidigare. 

Grattis och välkommen :)
  • marsmamma87

Idag har jag iallafall fått en tid för inskrivning och tidigt ultraljud den 23 maj. Längtar massor!

• lillahanna

Då va de slut på de roliga. 4+4 idag å nyss när jag va på toa så va de blod. Hade verkligen hoppats på att bebben skulle stanna den här gången. Nu lägger jag min under täcket.

• Tingeliiiing
    marsmamma87 skrev 2014-04-30 18:33:10 följande:

Idag har jag iallafall fått en tid för inskrivning och tidigt ultraljud den 23 maj. Längtar massor!

Jag har fått samma datum som dig för inskrivning spännande
  • marsmamma87
    Tingeliiiing skrev 2014-04-30 19:04:25 följande:
    Jag har fått samma datum som dig för inskrivning smile1.gif spännande smile1.gif
    Åh då kan vi längta tillsammans :)
  • marsmamma87
    lillahanna skrev 2014-04-30 18:48:55 följande:

Då va de slut på de roliga. 4+4 idag å nyss när jag va på toa så va de blod. Hade verkligen hoppats på att bebben skulle stanna den här gången. Nu lägger jag min under täcket.

:( kram!
  • fröet2015
    lillahanna skrev 2014-04-30 18:48:55 följande:
    Usch, vad tråkigt.. :( Mardrömmen för oss alla! Ge inte upp bara. Kram
  • lillahanna

Ringde till sjukan å de sa åt mig att åka in, så nu sitter jag å väntar på att bli undersökt. Håller tummarna, hoppet är ju de sista som lämnar..

• RockTheRebell

Jag fick en uppenbarelse idag över allt jag inte kunde äta när jag ammade o han fick ont i magen. Så nu har jag gjort en matsedel fram tills bf :P måndag: rödlök. Tisdag: KAFFE, onsdag: choklad, torsdag skaldjur, fredag: stark mat, lördag: chips söndag: Coca cola haha :)

Svar på tråden BF Januari 2015