• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • lillahanna

Läkarn kollade igenom å försökte få mig till Centralsjukhuset för mer undersökningar men hon fick inte tag på nån. Klämde igenom å konstaterade att mina äggstockar var onormalt onda?

Hon sa åt mig att inte oroa mig om de inte börjar "forsa" blod. Nu när jag kom hem och gick på toa så kom de mer blod, är väl bara å hålla tummarna lite till då. Ska nu tydligen ligga ner å ta de lugnt så mycket som möjligt.

• Jennie1

Hej jag hoppar också in här. 
    :)
    Beräknad bf 4/1. När ska man ringa MVC?
    Detta är min första graviditet :)

• marsmamma87
    Jennie1 skrev 2014-04-30 22:26:58 följande:

Välkommen ! du kan ringa dit redan nu så får du datum för inskrivning :)
  • marsmamma87
    lillahanna skrev 2014-04-30 22:08:51 följande:

Läkarn kollade igenom å försökte få mig till Centralsjukhuset för mer undersökningar men hon fick inte tag på nån. Klämde igenom å konstaterade att mina äggstockar var onormalt onda?

Hon sa åt mig att inte oroa mig om de inte börjar "forsa" blod. Nu när jag kom hem och gick på toa så kom de mer blod, är väl bara å hålla tummarna lite till då. Ska nu tydligen ligga ner å ta de lugnt så mycket som möjligt.

Håller mina tummar med!
  • Jennie1
    marsmamma87 skrev 2014-04-30 22:47:23 följande:
    Välkommen ! du kan ringa dit redan nu så får du datum för inskrivning :)
    Ok, får göra det nästa vecka. Har nog inte ännu förstått att det finns nånting där i magen :)
  • fröet2015
    Jennie1 skrev 2014-04-30 22:26:58 följande:
    Sist ringde jag dem i vecka 12-13 eller något sånt, det tyckte de var lite sent.. :P Så den här gången tänkte jag ringa nästa vecka redan. 
  • lillahanna

Lämnar er nu å håller tummarna för er alla att allt går bra!

Här är missfallet nu ett faktum. :(

• Fesitomo

Hej hej och en trevlig 1:à maj hoppar in här då jag fick ett +igår har bf 3/1-15

Svar på tråden BF Januari 2015