Inlägg från: lillahanna |Visa alla inlägg
  • lillahanna

BF Januari 2015

Å va kul :) Lägger till i mina favoriter, BF 3 januari fick jag veta när jag ringde och boka tid för inskrivningen som jag har 23 maj. Allt känns nytt och spännande å nervöst (första barnet på g, haft 2 st mf så hoppas denna stannar kvar). Försöker till 100% att sluta röka å de går sådär. :/

• lillahanna

Angående känningar så har jag super ont i ländryggen i princip hela tiden, å så är jag antingen jätte trött eller jätte pigg. :) Svårt att hålla sig vaken efter 21 på kvällarna. Vaknar av illamående runt 5-6 på morgonen men då jag får sova ända till 9 innan klockan ringer så har de gått över sen innan jag går upp för att åka till jobbet. Annars inget illamående om de inte går för länge mellan målen. Har funderingar på om jag ska åka in till privatmottagning för tidigt ul eller inte, skulle va kul å så skulle de kanske kännas mera verkligt, men å andra sidan så kanske jag kan hålla mig. :)

• lillahanna

Då va de slut på de roliga. 4+4 idag å nyss när jag va på toa så va de blod. Hade verkligen hoppats på att bebben skulle stanna den här gången. Nu lägger jag min under täcket.

• lillahanna

Ringde till sjukan å de sa åt mig att åka in, så nu sitter jag å väntar på att bli undersökt. Håller tummarna, hoppet är ju de sista som lämnar..

• lillahanna

Läkarn kollade igenom å försökte få mig till Centralsjukhuset för mer undersökningar men hon fick inte tag på nån. Klämde igenom å konstaterade att mina äggstockar var onormalt onda?

Hon sa åt mig att inte oroa mig om de inte börjar "forsa" blod. Nu när jag kom hem och gick på toa så kom de mer blod, är väl bara å hålla tummarna lite till då. Ska nu tydligen ligga ner å ta de lugnt så mycket som möjligt.

• lillahanna

Lämnar er nu å håller tummarna för er alla att allt går bra!

Här är missfallet nu ett faktum. :(

Svar på tråden BF Januari 2015