Tycker synd om er alla som bara får sova 1-2h i stöten per natt, vi har tur som får iaf en längre period då han sover själv och sen en längre period då han sover på/precis bredvid mig eller tja det är iaf så de flesta nätterna. Igår natt så var det fullt liv efter kl 3 och igår så var det en hel del inplanerat. Hundpromenad, bvc och tur på stan, lunch, hundpromenad, vila, veterinärbesök och sen var det kväll och inatt så sov vi hela natten upphackat i 2 pass 22-02,03-06, tror att alla i familjen var utpumpade efter dagen.
Bvcbesöket gick bra, 25dagar 59cm och 4690g, turen på stan gick bra, sen så skulle vi till veterinären och eftersom det är min hund så ville jag ta honom så då fick sambon sitta med Johannes i väntrummet - det gick bra i ungefär 45min sen så var det dags för käk, tur att jag hade amningskläder på mig.
Sen själva vetbesöket gick väl sådär, hunden har problem med magen och på grund av det kan han inte äta den smärtlindrande medicinen han behöver för sina leder så han har ont av det och eftersom han inte kan ta tillgodo maten så har han tappat muskler som skyddar lederna (problemen har självfallet kommit senaste månaden när det är en hel del annat att tänka på också). Så igår så startade vi upp en utredning på magproblemen och försöka få ordning på det för att få ordning på allt det andra. Förhoppningsvis så löser det sig, känner mig inte riktigt redo för att han ska bli ännu sämre.
Det var iaf inget synligt i buken på röntgen.