Enlängtan skrev 2014-05-16 06:42:27 följande:
Jag är helt färdig, jag får aldrig någon större chans att vila ut. Visst att gumman sover hyfsat då hon väl somnat (ca 3 timmar) men nu har hon börjat vara vaken längre stunder mellan vilket gör att jag hinner vakna till för mycket och har jättesvårt att somna om.
När sambon kommer hem och man hoppas på avlastning så är han hela tiden i samma rum som mig och så fort det är minsta knorrande på pigan så tror han att jag ska mata henne... Jag är så less och trött, är som i en dimma hela tiden och är helt förvirrad, glömmer bort saker hela tiden och har blivit allmänt klumpig (spiller och sölar).
Det ända jag tänker på är att jag skulle vilja få sova en enda hel natt 
Känner precis som du, tyvärr.. Kan inte säga annat än att vi får hålla ut!!!
Min pojk äter långsamt och verkligen hela tiden. Sover typ 1-2 ggr på dagarna då främst förmiddag/lunch eller tidig eftermiddag, i allt mellan 1-3h. Sen går det inte söva honom mer. Sen har han ett bra sovpass på kvällen och då försöker jag sova. Men föredrar att någon "håller vakt" så vi kan sova i skilda rum för då sover jag mycket bättre. Nätterna är tunga, då är man som ensammast.. Lyckas ofta söva honom på 1-1,5h men det är kritiskt när jag ska lägga ner honom. Ibland behöver han ha ut luft och ibland spyr han så man får inte vara för snabb att lägga ner honom när han somnar vid bröstet.. Jobbigt är det!!!