Bumblebee92 skrev 2014-05-11 16:46:37 följande:
Frågar här, innan jag googlar. Tänker iof googla oxå. Men kan va kul att höra vad ni säger oxå.
Tänkte på dehär med samlivet. Just nu "avskräcker" sex mig lite. Samtidigt som jag ändå vill pilla lite på sambon ;) listan börjar som stiga på. Joline är bara 13 dagar. Så tror sexet får vänta ett tag till tills att jag verkligen vågar.
Hur tänker ni med sex? Har ni testat igen? Tänkte mest på sensommar födde i början på april tex. Ni andra får givetvis svara oxå.
Känner mig nervös som en oskuld haha! Samtidigt som jag vill testa! Med kondom blir det ju då iom avslaget.
Jag fick sy tre små stygn på insidan av blygdläppen. Vet ej om stygnen försvunnit ännu? Har inte direkt ont, ser inget (är inte så vig att jag kan kika in i mig själv haha) och känner inte något speciellt heller när jag känner med fingrarna.
Tror sexet som saftsås vänta någon vecka till, men samtidigt är jag lite smått sugen som sagt! "/ hur tänker/känner/gör/gjorde ni?
Jag har också funderat mycket på sex på senaste tiden, sambon med. Jag är dock väldigt osäker då det fortfarande gör ont ibland och jag fortfarande blöder en del till o från. Jag fick sy både inuti och i mellangården(tror det heter så) så jag känner mig nojjig över att stygnen inte är läkta och kanske går upp osv. Jag hade ju inga allvarliga bristningar, står grad 1 och 2 i mina papper.
Är väldigt velig. Vill verkligen testa att ha sex samtidigt som en annan del av hjärnan säger att jag ska vänta, kanske till och med tills jag varit på efterkontroll för att se att allt är läkt och ser bra ut. Har läst att man lite längre tillbaka rekommenderade att man väntar 6veckor så jag tror faktiskt vi väntar tills dess. Har läst om folk som fått allvarliga infektioner för att de haft sex för tidigt och det är det absolut inte värt. Man får tillfredställa sin man istället;) Det ger faktiskt en del också:)