Evelina04 skrev 2014-05-09 12:06:41 följande:
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! Om i alla fall Något kunde få vara bra! Min kropp har helt gett upp! Mina knän värker (gammal träningsskada), min axel värker (gammal jobbskada och lillen tröstas i stort sett bara av att man guppar han upp och ner = döden för axeln), min rygg gör såå ont, mina fogar har inte läkt så dom värker och värker, mina bröst gör så ont att jag knappt kan ha lillen på bröstet för att rapa honom, jag fick ett stygn långt upp på insidan av blygdläppen och jag är rädd att hon träffa en nerv eller så för det gör jätteont i min klitoris när jag ställer mig/sätter mig/får minsta tryck mot den. Som om inte allt det tar mycket energi så får jag sova typ 2-3 timmar/dygn. Lillen har bara haft ett par bra nätter med 3-4 timmar sammanhängande sömn sen han kom. Och 90% av hans vakna tid är han ledsen och gråter och skriker så jag har migränliknande huvudvärk. Jag vet inte vad jag ska göra! Jag känner mig så fruktansvärt dålig som inte har energi och ork att trösta min egen son, just nu gråter jag nästan lika mycket som han... Jag tycker synd om min sambo som kommer hem från jobbet och har två stycken att trösta. Lillen somnar alltid vid bröstet men vaknar och gråter när jag ska ta upp och rapa honom eller byta blöjan. Hur länge orkar man ha det såhär?!?!?
Bf 19:e april 2014
Åh jag lider med dig! :( vet inte riktigt hur jag ska "trösta". Hela min grav flöt ju bara på, lila så förlossningen, och nu efteråt OXÅ! Har inte stött på några problem. Känns faktiskt lite för lyxigt, så jag vet som inte hur jag muntra upp er andra "/. Men jag förstår/kan tänka mig att det är tufft! Jag har problem med alla jäkla hormoner! Bölar för allt!
Och det jag reagerade på att du skrev var om klittan!! :o trodde jag var "ensam".
Eller alltså för mig har det tidigare känts som att smärtan kommer ifrån blygdläpparna. Men ju mer dagarna gick började jag tänka och känna att det kommer ju typ från urinröret eller klitoris.... "/ gör ont som du säger, när man går, reser sig eller när det trycker mot den. Tog upp det med BM på BVC. Sa då att det är från urinröret. Jag upplever oxå ibland när jag kissar att det inte blir det där "trycket" i strålen som brukar bli annars när man är superkissnödig. Fast när jag kissar så känns det ingenting. Så det är nog i klitoris som det gör ont. Det BM sa iallafall var att det inte är så konstigt att det gör lite ont, och att smärtor kan dyka upp lite efteråt. För denna smärta kom typ i samband när vi kom hem från BB. Inte känt den tidigare. Hon menade på att tex svullnaden lägger sig gradvis, sakerna i kroppen hittar sina rätta platser, och iomed det så ändras kanske smärtorna lite. Så jag avvaktar med denna smärta och ser om de blir bättre. Det är ju trotts allt bara 12 dagar sen Lillen kom ut. Men det är extremt oskönt när det värker där nere "/ vissa dagar gör de skit ont, andra dagar känns det knappt.
Hoppas iallafall att du kommer må bättre snart! Det tar nog ett tag innan man kommer helt i balans och är sig själv igen tyvärr :(