• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Min pojkvän har bytt till pepsi max hahahaha undra om det är bättre?? Han slutade snusa en gång för min skull för många år sen, men då blev han ett monster så han började igen ;( Men om vi inte blir gravida på 3 månader så tvingar jag honom till att sluta, då har han inget val ..

Ja jag har ju bim på lördag men jobbar hela dagen så testar på söndag, vi kör på det båda två då? En sista gång ;) haha.. Ne det är ju konstigt att du blödde, vet inte vad det kan vara. :S Jag har ju haft mensvärk ända sen jag slutade med p-pillrena men nu har jag inte haft mensvärk på 2 dagar, det är ju nu den borde börja kan jag ju tycka :S Om jag nu ska ha mens på lördag alltså. :)

Johanna, vad sa din pojkvän när du berättade att du är gravid? :)

• Acire94

Hahah, ingen aning faktiskt! Det är ju koffeinet som är dåligt :P Om han vill att ni ska få barn så slutar han nog rätt villigt skulle jag tro :)

Ja! Vi testar, blir det inget så blir det inget bara ^^ Ja, det kan väl fortfarande vara nidblödning (läste om flera som hade haft större blödning) men tycker ändå att det borde vara en skugga på testen då...man kan ju iof vara låghormonare och då kanske inte det syns förräns flera dagar efter bim!

• Johannah01

Jag hade förvarnat honom lite innan å visat dom svaga testerna... Sen när jag fick gravid på CB så ringde jag honom men inget svar såklart.. Jag var påväg till jobbet och fortfarande inget svar.. Mmsade en bild å då ringde han upp direkt.. Han blev glad och just nu sitter vi och kollar på namn haha! Har fått övertyga han lite då han hade svårt att tro på det.. Han bara " du får ta ett till test ifall de inte stämmer" men ja sa att de kan inte visa positivt om de inte är de :D

• dahlia92
    Acire94 skrev 2014-04-02 22:04:32 följande:
    Hahah, ingen aning faktiskt! Det är ju koffeinet som är dåligt :P Om han vill att ni ska få barn så slutar han nog rätt villigt skulle jag tro :) Ja! Vi testar, blir det inget så blir det inget bara ^^ Ja, det kan väl fortfarande vara nidblödning (läste om flera som hade haft större blödning) men tycker ändå att det borde vara en skugga på testen då...man kan ju iof vara låghormonare och då kanske inte det syns förräns flera dagar efter bim!

Ja precis. Vi får hoppas att vi hör till den kategorin. :)
    Johannah01 skrev 2014-04-02 22:08:36 följande:
    Jag hade förvarnat honom lite innan å visat dom svaga testerna... Sen när jag fick gravid på CB så ringde jag honom men inget svar såklart.. Jag var påväg till jobbet och fortfarande inget svar.. Mmsade en bild å då ringde han upp direkt.. Han blev glad och just nu sitter vi och kollar på namn haha! Har fått övertyga han lite då han hade svårt att tro på det.. Han bara " du får ta ett till test ifall de inte stämmer" men ja sa att de kan inte visa positivt om de inte är de :D

Haha nej vad roligt. Kommer ni ta reda på kön? Kommer inte ihåg om du svarat på det tidigare :)
  • Johannah01

Jag vet inte vad han vill men jag vill nog veta.. Man är ju för ivrig lixom! Vill ni veta kön innan?:))

• Acire94

Jag vill veta det innan, jag vill kunna säga när jag berättar att jag är gravid att jag väntar en liten pojk eller flicka:) Sen så vill jag också veta för att jag blir så nyfiken och otålig, haha:)

• dahlia92

Haha fast när det går att kolla kön syns det nog redan att man är gravid eller? Jag måste veta kön kontrollfreak som jag är ^^

• Acire94

Jo men jag vill inte berätta för tidigt heller, skulle vara så jobbigt med missfall då :/

• dahlia92

Jag kommer berätta rätt så tidigt. Dels för jobbet och dels för att jag inte kommer kunna hålls mig xD väntar nog till v. 10 ungefär..

Svar på tråden ömma bröst!