Acire94 skrev 2014-04-02 22:04:32 följande:
Hahah, ingen aning faktiskt! Det är ju koffeinet som är dåligt :P Om han vill att ni ska få barn så slutar han nog rätt villigt skulle jag tro :) Ja! Vi testar, blir det inget så blir det inget bara ^^ Ja, det kan väl fortfarande vara nidblödning (läste om flera som hade haft större blödning) men tycker ändå att det borde vara en skugga på testen då...man kan ju iof vara låghormonare och då kanske inte det syns förräns flera dagar efter bim!
Ja precis. Vi får hoppas att vi hör till den kategorin. :)
Johannah01 skrev 2014-04-02 22:08:36 följande:
Jag hade förvarnat honom lite innan å visat dom svaga testerna... Sen när jag fick gravid på CB så ringde jag honom men inget svar såklart.. Jag var påväg till jobbet och fortfarande inget svar.. Mmsade en bild å då ringde han upp direkt.. Han blev glad och just nu sitter vi och kollar på namn haha! Har fått övertyga han lite då han hade svårt att tro på det.. Han bara " du får ta ett till test ifall de inte stämmer" men ja sa att de kan inte visa positivt om de inte är de :D
Haha nej vad roligt. Kommer ni ta reda på kön? Kommer inte ihåg om du svarat på det tidigare :)