• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Jag tror man kan fylla i sin adress manuellt så då e de ju bara å skriva nya adressen ;)

• Johannah01

Själv har man ett radhus- bostadsrätt med uteplats.. Helt okej men vi drömmer om en gård i framtiden :)

• Acire94

Radhus låter jättemysigt! Då har ni i alla fall lite gräs bebisen kan springa runt på:)

Jag får åka hem till mamma eller pappa för det, båda två har stor trädgård så:)

• dahlia92

Okej men kan man göra adressändring fast vi inte står som ägare än??

Men ni har ju gott om tid att leta efter något större :) Fast tiden går ju så himla snabbt bara..

Tidan, så det blir landet :) Rätt stort hus med stor trädgård. Så det blir perfekt :)

• Acire94

Ja det kan man:) Gör det på nätet, det är jätteenkelt:) Det är lättare att göra det innan för då slipper man åka och hämta post hos sina föräldrar sen!

Jo jag vet, och vi är fortfarande så kära i den här lägenheten så vi vill ändå bo här ett år i alla fall:)

Vad mysigt! Det blir ju jättebra! Det är väl billigare där utåt också? :D

• Johannah01

Ja det kan man.. Du väljer bara från det datumet du flyttar in :) men du behöver inte välja eftersändning. Jätte onödigt.. Mycket ändras automatiskt och de som fortsätter komma till dina föräldrar är det bara ett snabbt billigt samtal eller ett gratis mail att byta. :) då blir adressändring helt gratis.. Sen när du ska beställa testerna eller vad du än beställer så skriver du ju bara i den nya adressen så du behöver ju inte eftersändning för sånt:)

• Johannah01

Jag har flyttat 6 gånger på 7 år så jag lärde mig ett billigare alternativ och så enkelt :D

• Johannah01

Sen gäller eftersändningen bara ett år, så du måste ändå ringa till bolagen och byta adress. Har du inte gjort set inom ett år börjar posten skicka tillbaka till förra adressen igen ;) och även om jag valde eftersändning missade posten detta och skickade det till min gamla adress ändå.. Så störigt.

• Acire94

Jag håller med dig om att det kan vara lite onödigt med eftersändning, dock så kan det vara rätt så svårt att komma ihåg alla företag som man behöver ringa så jag tyckte det var bra då jag kom på vilka jag skulle byta adress hos :)

• dahlia92

Okej tack så mycket för infon. :) fixar det imorn då ^^ Gör dock inget om posten hamnar hos mamma för hon bor på vägen till jobbet plus att vi ska ha hunden där på dagarna då vi jobbar. :) Japp det är billigare där ute men det blir ju längre att åka till jobbet men det får det vara värt.

Svar på tråden ömma bröst!