• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Har du testat idag?:) Det hade ju faktiskt varit kul :D Men varför skulle de vara negativa? :/ Jag vet inte riktigt hur min släkt kommer reagera för vi har inte varit tillsammans så länge men vi har gått ganska fort fram med det mesta liksom :) Min farmor började gråta av lycka när vi sa att vi hade förlovat oss (efter 3 månaders förhållande) ;)

• dahlia92

Nej inte idag :) Haha nej jag vet inte men min morbror är väldigt negativ av sig och påpekar allt man gör, min morfar är typ likadan haha, men jag hoppas dom blir glada om jag blir gravid så klart :) haha aww nej vad söt :) då blir hon nog glad över att få ett barnbarnsbarn haha.. :)

• Johannah01

Dom blir säkert jätte glada:) jag var jätte nervös att berätta för syrran, då ja trodde hon skulle bli avundsjuk å lite sur.. Men hon blev så glad å börja gråta:):)

• dahlia92

Aww vad härligt. :D Min syster vet redan att vi försöker så det är inga konstigheter där, hon längtar nog mer än mig. ;)

Imorn har jag ju bim och har inga känningar på att mensen ska komma imorn. Om den nu får för sig att komma imorn så är det helt otroligt hur min kropp går till det vanliga direkt. Har lixom ätit p-piller i så många år nu.. Kommer inte mensen på några veckor så får jag beställa äl-test så jag har koll på när den kommer iaf. :)

• Johannah01

Åh vad jag hoppas att ni plussar:) jag har ätit P piller i 9 år.. Kan inte fatta att ja blev gravid direkt :) nu hoppas jag bara att kroppen valde ett fint ägg som vill stanna :):)

• dahlia92

Assåå ååhh vad jag också vill vara graviid. Den vill nog stanna ska du se. :)

• Acire94

Jag vill få två streck nu, nu, nu!!

Haha pratade med mamma idag på telefon och samtalsämnen hamna hela tiden åt förlossning, barn osv.. Hon bara " är du gravid???", gud vad jag önskar att jag kunde sagt ja! Men det kommer, April är nog min månad ;)

• dahlia92

Tror april är min månad med, det var ju planen först så det blir nog så. :) Nu har vi börjat renovera och vore skönt om jag kunde skylla på att jag är gravid så jag inte behöver jobba lika hårt. ;) mennen.. det kommer nog snart den dagen. :)

Svar på tråden ömma bröst!