• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Jag har redan berättat för min bästis min mamma, pappa syrran och mormor haha! Men är ändå personer som jag kommer Berätta för om det inte går hela vägen :) faaaan de går inte att hålla sig! Haha min bästis skickade sms idag P skrev " är du gravid än?" Kan ju inte ljuga haha! Berättade för henne att jag slutat med P piller :)

• Acire94

Hur har ni tänkt berätta då?:) Vi tänkte åka runt och ge presenter till våra föräldrar med en mugg eller liknande där det står "världens bästa mormor" osv :) tror det skulle vara rätt kul att se reaktionerna :D

• Johannah01

Alltså jag hade också planetarier och när jag skulle säga det. Men jag ringde mamma för att höra om hon var hemma igår kväll för att jag ville komma förbi. Varav jag började stor böla v lycka i telefonen så jag kunde inte hålla mig.. Men hon sa inget till pappa så han fick jag visat Stickan för å han börja stor böla haha!

• dahlia92

Haha vad roligt. Hoppas alla i min familj också blir så glada. Känns som alla kommer vara negativa även fast jag har alla möjligheter att skaffa mig ett barn. Hade hoppats vara gravid nu så jag kunde ge mamma en födelsedagspresent i början på maj, en bebisbody som det står "I

Svar på tråden ömma bröst!