• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

blir dina tester från graviditetskollen såhär?? inbillar jag mig eller ser jag ett streck? nedersta är från igår på dagen, mitten imorse och överst från nu.. har läst flera nu som har fått positivt med billiga tester å sen visat sig inte vara gravida.. är ju fortfarande tidigt då ja troligtvis har BIM om 5 dagar..
  • Acire94

Det ser ju positivt ut!! Jag har inte sådana tester :/ Jag har stavmodellen!

Men säger ett (förhoppningsvis) GRATTIS :D

• dahlia92

Ja det ser positivt ut! Lyckost dig :D Köp CB och testa så står det ju gravid och vilken vecka du är i. Grattis :D *avis*

• Johannah01

Ja men ja tror det inte!!! Ja fick mörklägga bilden i Photoshop för att man skulle se någorlunda på bilden, de e inte lika skarpt i verkligheten.. Men jag gjorde en med vatten nu å den va verkligen helt VIT. Är era streck helt vita??

• dahlia92

Ja gör det idag och testa imorn bitti! Spännande :D Men du får inte lämna oss här, vi vill ju följa din graviditet ändå fast du ligger lite före oss ;)

• Acire94

Gud vad spännande! Köp två stycken så kan du prova idag och imorgonbitti ;) Men jag håller med, lämna oss inte bara, haha :)

Svar på tråden ömma bröst!