• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Det spelar egentligen ingen roll men har väl alltid dragits mer till att få köpa små söta klänningar och så :) Jag vill också veta könet innan, vet du om man får reda på det i Skövde?:)

• dahlia92

Ja men det förstår jag. :)

Ingen aning faktiskt. Vet att förut fick man inte det i Skaraborg men jag tror att man får det nu. Har för mig jag såg någon som skrev det. Ska höra mig för lite o ta reda på mer :)  Såg i någon tråd här också där dom skrev att BB i KSS var dåligt och att Lidköping var bättre :S Hört nåt om det ?

• Acire94

Nej det har jag faktiskt inte hört! Får söka vidare lite om det! Vad var de som var dåligt med Skövde då? :/

• Johannah01

Jag jobbar som personlig assistent, har varit fast anställd sen februari 2012 :) vet inte alls vad man kan få.. Men hoppas inte på under 10.000 då jag haren dyyyyyr häst också ;)

• dahlia92

Tror det var något om otrevliga barnmorskor eller så. Men det var typ 2 pers som skrivit det så behöver ju inte vara så. :) Ja hästar är ju rätt dyrt. :) Råka somna igår var helt slut så får göra ringtestet idag istället. Haha.. :)

• dahlia92

Vet fortfarande inte hur man kollar :/ har ingen e-legitimation måste man vara inloggad eller?

• Acire94

Jag vet inte var du har läst det men när jag sökte så var det ifrån typ 2009 och så ;) Dessutom så hittade jag en artikel om att Skövde var bäst i Västra Götaland på att förhindra allvarliga sprickningar osv, det tyckte jag lät bra ;) Men det är klart, en del personer klickar ju inte med sina barnmorskor och så, det kan ju vara så det var också? :)

Jag tror jag skulle få typ 4-5000 i månaden + barnbidraget då så det ska väl räcka till blöjor och sådant tillsammans med sambons lön då så klart :)

Bank-id är jättelätt att skaffa, det gör du genom din internetbank! :)

Jag känner mig så himla neggo nu men..i fredags var det knappt något blod, bara lite rosa..igår var det lite mer men ändå inte mycket.. idag har det varit ännu lite mer...Jag har bara behövt byta tampong en gång, men ändå :/ Kan det verkligen blöda så här mycket vid nidblödning? :/

Svar på tråden ömma bröst!