• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Haha, det brukar vara så ;) Jag har beställt hem typ 10 stycken så har några att testa med :D

• Johannah01

Det undrar jag med?:) jag sa att min sambo också skulle ta kattlådan men han tycker jag är löjlig ;) sen är min katt innekatt och jag antar att det blir farligt om katten äter råttkött å sånt, men de e bara en gissning. :) sen har jag handsprit och tvättar händerna hela tiden så de ska nog gå bra ändå:)

• dahlia92

Ja handsprit kan ju vara bra att köpa. Ni kommer med så mycket bra tips. :D

• Acire94

Jag köpte mina på www.graviditetskollen.nu ! Jag köpte även äl-test där och jag tycker de har fungerat jättebra :) Dock så brukar inte jag hålla under strålen utan kissa i en kopp då jag inte var så bra på det förstnämnda förmodligen:p

• dahlia92

Okej får kanske beställa äl-test om det inte tar sig denna månaden.. brukar också köra på burk, lättast så

• Acire94

Jo gör det! Läste även igår att de gravtesten jag köpte där kan upptäcka en graviditet redan 7 dagar efter befruktning då de mäter ifrån en lägre gräns :) Vanliga tester testar ifrån 50 och dessa 25!

• Johannah01

Men Gud vad bra! Beställde precis 10 graviditetstest och 14 ägglossningstest för 119kr!! :)

• Acire94

Jag var jättenöjd med dem så det blir du nog med :D Jag är mest glad över att jag kan testa mig mycket tidigare för graviditet :) Dessutom är det ju så bra att det är billigt också!

• dahlia92

Men vad bra, men då borde du också kunna testa snart då? I veckan som kommer kanske? :) Jag väntar lite med att beställa. Vore ju dumt om jag nu skulle vara gravid. :)

Fast idag har jag typ inga symtom alls. Börjar bli deppig över detta. Brösten gör inte lika ont längre så det är ju skönt. Bara mensvärk som kommer och går. :(

Svar på tråden ömma bröst!