• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Johannah01

Jag tänkte testa mig i helgen om jag kan hålla mig .. väntar på testerna jag beställt! Skriv om ni testar imorgon :D

• dahlia92

Hör av mig imorgon bitti då jag testat :) tänk så skulle det bli positivt, kommer gå runt med ett smile hela dagen haha. Nej men som sagt tror inte att det finns något där inne. Idag har jag inte haft något tecken alls, så himla tråkigt..

• Acire94

Jag tror på ett tidigt missfall hos mig, men det är ju svårt att veta när det är så tidigt liksom :)

Jag tycker du ska försöka hålla dig, då är det ju större chans att du får ett positivt test än tidigare! :D

• Acire94

Hoppas du får ett plus! Förstår dig, jag hade också gått runt med ett dumt leende på läpparna ;)

Men januaribebis är ju jättemysigt också annars :)

• dahlia92

Men bättre med ett missfall tidigt innan man hinner få en relation med bebisen lixom. :) Januaribebis är inget fel alls, det var ju planen innan :) det är bara det att blir jag inte gravid nu så känns det som att det är fel på mig. Andra i min ålder blir gravida hit och dit nu och så kanske jag och min pojkvän får problem. Vill gärna bli gravid så jag vet att det inte är några problem för oss. :) men förstår ju att det är väldigt mycket som ska klaffa för att det faktiskt ska bli ett barn. Det år inte alls enkelt vad jag förstått. Så det får väl ta den tid det tar, bara jag som är otålig. :) Förlåt om det inte blir styckeindelning nu, skriver från plattan..

• Acire94

Jo jag håller med, bättre nu än om några veckor!

Jo jag känner samma, känns som att alla har så lätt för att bli gravida..jag vill inte vänta ett år liksom :/

• Acire94

Vi får hålla ihop, även om vi inte känner varandra så är det skönt att ha någon/några att bolla tankar med och som känner samma:)

• dahlia92

Ja det är jätteskönt att ha några att skriva med här. Tycker det är jättekul att vi är ett litet gäng. :)

Det var negativt!!! :((( Så negativt det kunde bli, inte ens ett spökstreck haha.. Jag tänkte på det igår kväll, vilket som är bäst december eller 2015-bebis. Det spelar ärligt talat ingen roll men jag blev så besviken i morse när jag testade mig.

Alltså det fanns inte ens en antydan till ett andra streck, så vet inte om det är värt att kolla igen på lördag. Eftersom jag precis slutat med p-piller vet jag ju inte när jag haft äl eller när jag ska ha mens. Kan ju vara väldigt oregelbundet just nu. Men ska nog beställa äl-test och grav-test där ni beställde från och köra ordentligt nu i april istället.

Kan varannan-dag-metoden funka kanske? :) Nu i mars körde vi mest när jag "antog" att jag hade äl sen har vi inte brytt oss direkt. Så nu får vi gå in helhjärtat. :)

Svar på tråden ömma bröst!