• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Tråkigt! Det fanns ingen antydan här heller :/ Jag bestämde mig för att testa en sista gång idag och sen köra på äl-tester så vi kan ju följas åt med det också:)

Jodå, varannan-dag-metoden borde vara ganska säker att köra :)

• Johannah01

Jag testade mig också nu .. ingen morgonurin, alltså de va negativt men ja tyckte typ att jag såg en liten skugga, jag såg typ i syne.. Alltså kan man se vart teststeckan ska vara nånstans som en skugga? Nu blev ja ju jätte hoppfull måste testa mig imorgon bitti! Haha

• Acire94

Jag trodde också att jag såg något häromdagen men om man lyser med en lampa på ser man att det är negativt! Tror bara att man vill så mycket så att man ser även om det inte finns något streck :/

• Johannah01

Haha ja så är det säkert.. Ska ändå testa mig imorgon igen :) har kissat 3 gånger idag å blåsan var bara fylld med 1dl ... Fick testerna nu nämligen haha :)

• dahlia92

Om du såg en skugga kan det ju vara skarpare imorn med morgonurinen :) Du är säkert gravid :D För mig var det lixom ETT starkt streck inget mer haha. Jag väntade länge men hepp ..

Vi får följas åt med äl-stickorna hahaha. Hur ser paketet ut som man får hem med testerna? Tänkte eftersom jag fortfarande bor hos min mamma så hon inte ser att jag planerar barn :) Gör väl adressändring nästa vecka ^^

• Acire94

De är rätt diskreta, står typ winbladths eller något på:) men om du vill vara säker så kanske du kan skicka det till din pojkvän om han bor själv eller något:) Du kan skicka det till mig om du vill/vågar, jag bor ju med pojkvännen ;)

• dahlia92

Haha min pojkvän bor hos mig (vi har egen stuga på mammas gård) men är skriven hos sin pappa så det går ju inte det heller. Aw tack så mycket :D Men vi får ju nycklarna till nya huset på torsdag så då gör vi nog adressändring. Vore ju kul om posten skickar det till min mamma ändå haha .. Men har 3 grav-stickor kvar och äl lär jag nog inte ha på två veckor så då hinner jag nog beställa. :)

• Acire94

Ett tips bara, adressändra nu! Det tar lite tid innan det går igenom nämligen :) Sen så är leveransen från gravidkollen.nu väldigt snabb så du vet :)

Men gud vad kul att ni får nycklarna! Vi flyttade ju hit för ca 1,5 månad sen, känslan när man har fått nycklarna är helt otrolig :D Dock så planerade vi inte jättebra för att skaffa barn om man säger så, vi köpte bara en 2a :P Men vi tänkte att man kan börja kolla på hus eller större lägenhet när bebisen är ett halvår typ för vi har fast ränta i 2 år :)

Vart ska ni flytta om jag får fråga? Är det mitt i stan liksom eller är det mer på landet? :D

Svar på tråden ömma bröst!