• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • dahlia92

Acire9, hur går det för dig då?? Har det slutat blöda? Du hade inget spökstreck på dina test? :)

• Acire94

Det slutade blöda igår, jag trodde det slutade dagen innan men sen började det lite igen under går dagen.. Men idag är det inget! Jag tror starkt på missfall tyvärr, men det är ju svårt att veta ^^ Eller så var det aldrig ägglossning utan att det faktiskt var mensen som kom :P Men jag testade ju igår och det var inget streck alls så jag tror inte på att jag skulle vara gravid i alla fall! Men nu är det ny månad så får prova igen helt enkelt :)

• Johannah01

Åh jag gjorde ett digitalt nu och det står gravid 1-2 veckor alltså jag är så lycklig!!! Haha det är helt sjukt!! Kan inte sluta gråta typ!!

• dahlia92

Åhhh grattiis!! Det blir en decemberbebis då?? Åhh är så avundsjuk. :D Du måste berätta om allt som händer, nya grav-symtom, när den sparkar för första gången osv. :D

• Johannah01

Jaa hihi jag hoppas den vill stanna:) jaa kan nån hjälpa mig räkna ut när den ska komma? Tror jag hade ägglossning 23/4 och mens nångång den 8e.. Vad gör jag nu? Ska man ringa nån nu eller ska man vänta?:)

• dahlia92

Åh om jag hade varit gravid nu så hade vi nog fått samma BF, min mens började också 8 mars ..

Om man går enligt din mens första dag så har du BF 13/12. Luciabarn :)

Svar på tråden ömma bröst!