• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Jag testade igår för min sambo tänkte att vi kunde ta några cider innan nästa ägglossning:) Det fanns inget streck, inte ens spökstreck :p

• dahlia92

Väntar till imorn tror jag. :) bim idag men ingen mensvärk eller mens på G verkar det som iaf :)

• dahlia92

Hej tjejer. Nu kom mensen som på beställning. Nyss när jag var på toa haha. Häftigt ändå att min kropp pricka in precis rätt dag av sig självt även fast jag ätit p-piller i så många år. Nu vet jag ju i alla fall att jag inte är gravid så får köra på nu i april istället måste bli gravid denna månaden för annars kommer jag ha mens just den veckan vi är utomlands och det är inte roligt varken för mig eller pojkvännen :/

• Acire94

Det kommer säkert gå jättebra, du ska inte behöva blöda på semestern:)

Jag vet inte riktigt hur det fungerar för mig nu för jag läste att om man får missfall så ska man räkna det som en mens och då har jag ju äggstanning snart igen! Förstår inte så mycket, haha:)

• dahlia92

Ne ellerhur. Jaså det hade jag ingen aning om. Då borde det ju strax vara dags för äl ju. Vi får köra varannan-dag-metoden för att det ska ta sig här helt enkelt. Vet att vi inte kommer kunna hålla det eftersom det är så mycket nu men hoppas på det bästa. :)

• Acire94

Hoppas på det för då kan vi ju börja direkt liksom! Man kan ju alltid försöka med varannan-dag-metoden, min sambo sa att han inte har något emot det i alla fall, haha:)

Svar på tråden ömma bröst!