• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Hej, gått ett tag nu sen vi skrev i gruppen:) Jag hade antagligen ägglossning den 16e men jag har haft hyfsat starka test två dagar efter med..hur som helst så har vi myst på ordentligt de här dagarna så hoppas på det bästa :)

• Johannah01

Okej typiskt dahlia. Du får fjäska med lite frukost på sängen och försöka glömma att han kom hem sent :P

• Johannah01
    Acire94 skrev 2014-04-19 00:19:11 följande:

Hej, gått ett tag nu sen vi skrev i gruppen:) Jag hade antagligen ägglossning den 16e men jag har haft hyfsat starka test två dagar efter med..hur som helst så har vi myst på ordentligt de här dagarna så hoppas på det bästa :)

Okej hoppas de blir något. Får vänta 2 långa veckor nu då :P
  • dahlia92

Haha ja, men det är lixom varje dag han gör såhär. Och frukost på sängen blir svårt när vi jobbar om varandra. Men hoppas på det bästa.

• Acire94

Vad tror ni? Vilken dag var det starkast? Jag tror på antingen 18e eller 19e :)

• dahlia92

Japp tror också 18:e :) vet inte riktigt hur man läser av dom men det verkar vara dom två dagarna iaf. Lyckades du pricka in eller? Tror jag haft äl nu i helgen. Mina ömma bröst är tillbaka så det är mest troligt. Hoppas verkligen det tar sig nu och att vi inte missade det när vi inte hade "mys" under 4 dagar. Nu är det bara denna långa väntan igen då. Orkar inte med detta en månad till haha..

• Johannah01

Men är det inte så att När ägglossningstesterna visar streck så säger den bara att ägget snart kommer lossna typ inom 48h. Så när den sen visar negativt då har det släppt. Å de kan bara bli befruktat när det släppt? :)

• Acire94

Jo, vi "myste" varje dag mellan den 16e och 20e så det borde fungera :) Hoppas detta blir sista månaden med försök!! :)

• dahlia92

Fast om spermierna lever några dagar så tar det sig säkert ändå :) Ja jag orkar inte försöka mer, det kräver sån planering xD. Hoppas att jag inte får mens om två veckor nu bara...

Svar på tråden ömma bröst!