• Acire94

ömma bröst!

Hej!
    Jag slutade med p-piller för ca 2 veckor sedan och mensen har alltså inte hunnit komma än. Jag har läst om folk som blivit gravida innan mensen kommit så därför undrar jag nu, mina bröst är jätteömma och jag har blivit extremt trött de senaste dagarna. Både grav-test och äl-testen var negativa. Vad kan vara på gång? Finns det någon chans att jag kanske är gravid ändå?

Tack på förhand för svar!:)

• Svar på tråden ömma bröst!
  • Acire94

Jag hoppas verkligen det tar sig denna gången!! Vi köpte en kombi idag också så det är fixat :D

• Acire94

En Ford Focus Flexifuel (miljöbil) :D

Jag har ömma bröstet bara, har inte märkt något annat :/ Men det har ju bara gått 5 dagar sen ägglossningen också:) Dudå?:)

• dahlia92

Jaså nice :)

Ja juste haha, känns som det gått längre tid. Nej jag har inga tecken alls heller. Hade ju äl efter dig också. Är rädd för att det inte tog sig denna månaden heller så får beställa äl-test så jag har till nästa månad, då ska jag ha mer koll. :)

• Acire94

Beställ det inte förrens du vet att du inte är gravid! De kommer jättefort ändå :)

Men jag hoppas både jag och du får positivt nu!! :D

• dahlia92

Ne precis, beställer när jag kommer hem från semsestern isåfall. Då jag ska få min mens andra dagen jag är där haha!! Jag hoppas verkligen inte den kommer då blir hela veckan där förstörd. Men samtidigt vill jag gärna åka till Liseberg i maj en sista gång på några år, så det är inte full katastrof om den inte kommer heller. :)

Kommer dock vara riktigt orolig om jag inte blir gravid, kanske är fel på mig eller sambon. :(

Ja nu är det våran tur att få positiva test =)

• Acire94

Åh nej! Då får vi verkligen hoppas på att du är gravid nu då!!

Jag förstår vad du menar, man kan ju börja undra hur allt står till men jag tror att det är lugnt! Det är nog inget fel på varken dig eller din pojkvän :)

Jag kände ett hugg förut i magen/kanske äggstocken? Men det var bara ett och sen var det över ganska fort men det var så att om jag inte hade legat i sängen hade jag nog böjt mig över i ren reflex! Hoppas dock på att det var när det fäste (hoppashoppashoppas)!!

• dahlia92

Ja hoppas verkligen det :) ne man hoppas ju såklart att man är frisk men samtidigt vet man ju inte. Men detta var ju ändå vårat första "riktiga" försök så man ska nog inte stressa upp sig i onödan. :) Åh nej vad kul!! Det var säkert att det fäste, läst att många känner som ett hugg. Hoppas att du är gravid nu. :D

• Acire94

Efter att jag fick hugget så har det ömmar mer och mer i brösten under dagen och förut när jag böjde mig ner och lyfta upp en av katterna så stack det till lite på samma sida som det högg till förut under dagen! Det känns verkligen som om det har tagit sig den denna gången men jag vågar inte hoppas för mycket... Hur tidigt kunde man testa?  :D

Svar på tråden ömma bröst!