Acire94 skrev 2014-04-26 11:53:08 följande:
Jag har ju inte riktigt koll på min cykel eftersom mini-piller tar bort både mens och ägglossning men jag har räknat på att jag borde ha bim mellan den 30 april och 2 maj :) Så det är ju inte så långt kvar! Kollade på testet igen och det ser ut som sist då jag la upp här så jag vågar inte lita på det men det KAN ju vara ett svagt som blir starkare! :D Finns ju självklart en chans att jar skengravid men jag har faktiskt inte stressat över det så mycket så tycker att det vore konstigt! Eftersom att ni inte myste så mycket under ägglossningen så finns det ju en chans att det inte tog sig på grund av det :/ Men hoppas att det blev ändå, du kanske inte får symptom förens om några veckor!:) Johannah hade väl inte så mycket symptom innan hon plussade?:D Så, världens längsta meddelande blev det typ , haha:)
Ja men då är det ju snart :) jaså har du ett spökstreck nu igen? Kommer nog bli starkare för varje dag då :) jag har inte stressat denna månaden heller, hinner knappt tänka på det då jag har fullt upp hela tiden. Jo jag tror vi pricka min äl. Vi mös (?) myste varje dag då jag jade äl enligt appen i mobilen, det var bara det att jag blev förvirrad när jag fick "mensvärk" två dagar innan det datumet. Har alltid kunnat känna min äl men blev osäker på om smärtan betyder att den varit eller om den är på gång. För om det betyder att det var på gång så pricka vi nog men annars kan jag missat då det hann gå 4 dagar innan "mensvärken" som vi inte myste. Hoppas du hänger med haha skriver från mobil så därför blir det inga styvkeindelningar.